کوالکام تراشه اسنپ‌دراگون 712 را با پردازنده و شارژ سریع‌تر معرفی کرد

کوالکام ساعاتی پیش تراشه میان‌رده جدید خود اسنپ‌دراگون 712 را معرفی کرد. این تراشه که جایگزینی برای مدل محبوب اسنپ‌دراگون 710 محسوب می‌شود قرار است ویژگی‌های پرچم‌داران را به میان‌رده‌ها نیز بیاورد.

0

اسنپ‌دراگون 710 بی‌شک یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده است. این تراشه با هسته‌های Kryo 360 و معماری ۱۰ نانومتری عملکرد میان‌رده‌ها را یک پله بالاتر برد. حالا اسنپ‌دراگون 712 با بهبودهایی هرچند اندک از جانب کوالکام معرفی شده است. نسل جدید هسته‌های پردازشی سریع‌تری داشته و از شارژ سریع‌تری هم پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید تفاوت کلیدی اسنپ‌دراگون 712 نسبت به نسل قبلی ۱۰۰ مگاهرتز فرکانس پردازشی بالاتر در هشت هسته Kryo 360 است که حالا با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کنند. به گفته کوالکام این تغییر سرعت عملکرد تراشه را تا ۱۰ درصد بالاتر می‌برد. این تراشه کماکان با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری FinFET تولید شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 616 استفاده می‌کند.

عملکرد اسنپ‌دراگون 712

در زمینه دوربین اسنپ‌دراگون 712 از دوربین دوگانه تا ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین تکی تا ۳۲ مگاپیکسل پشتیبانی کرده و همچنین با مودم سریع Snapdragon X15 می‌تواند سرعت دانلود و آپلود به ترتیب ۸۰۰ و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را در شبکه تلفن همراه به همراه بیاورد.

بهبود دیگر استفاده از فناوری Quick Charge 4+ به جای Quick Charge 4 و همچنین صدای بلوتوثی بهتر به لطف فناوری TrueWireless Stero Plus است. از سایر مشخصات اسنپ‌دراگون 712 می‌توان به پردازشگر سیگنال Hexagon 685 و پردازشگر تصویر Spectra 250 اشاره کرد.

انتظار داریم میان‌رده‌های جدید سال ۲۰۱۹ با این تراشه به بازار عرضه شوند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.