کنفرانس سالانه بیلد 2019 مایکروسافت ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد

مایکروسافت شب گذشته تاریخ شروع کنفرانس سالانه بیلد 2019 خود را اعلام کرد. این رویداد از ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

0

کنفرانس سالانه بیلد 2019 مایکروسافت درست مانند سال گذشته در سیاتل و در مرکز همایش‌های ایالت واشنگتون برگزار خواهد شد. جالب است بدانید کنفرانس مایکروسافت که در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد یک‌بار دیگر با کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O تداخل خواهد داشت. مایکروسافت ثبت نام در این رویداد را از هشتم اسفندماه آغاز خواهد کرد و برنامه زمان‌بندی رویداد نیز اوایل اسفندماه اعلام خواهد شد.

بیلد کنفرانس اصلی توسعه‌دهندگان مایکروسافت محسوب می‌شود و معمولاً جایی است که این شرکت از ویژگی‌های آینده ویندوز و همچنین سایر سرویس‌های نرم‌افزاری از جمله آفیس و Azure پرده‌برداری می‌:ند. مایکروسافت در حال حاضر در حال آماده‌سازی جدیدترین آپدیت ویندوز 10 با نام رمز 19H1 است. گفته می‌شود این آپدیت قبل از شروع رویداد بیلد منتشر خواهد شد. به این ترتیب مایکروسافت فرصت خواهد داشت تا به تغییرات آینده ویندوز برای سال ۲۰۱۹ بپردازد.

همچنین گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد در این مراسم جزئیات بیشتری از «ویندوز لایت» را آشکار کند؛ نسخه‌ای از سیستم‌عامل مایکروسافت که نیازی به قدرت سخت‌افزاری نسخه دسکتاپ ویندوز ندارد. مایکروسافت همچنین برای پشتیبانی ویندوز از دستگاه‌های با دو صفحه‌نمایش و یا صفحه‌نمایش تاشدنی آماده می‌شود و بیلد می‌تواند فرصت مناسبی برای رونمایی از این قابلیت‌ها باشد.

این شرکت همچنین چند سالی هست که روی سخت‌افزار هدست واقعیت افزوده هولولنز ۲ کار می‌کند و انتظار داریم جزئیات بیشتری از این هدست در کنفرانس بیلد 2019 بشنویم. مایکروسافت البته قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ماه آینده نیز کنفرانسی برگزار کرده و هولولنز ۲ را برای اولین بار رونمایی کند. به این ترتیب بیلد 2019 می‌توان یک یادآوری و مشوق برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان در مورد هولولنز ۲ هم باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.