درز تصویر تبلیغاتی ایرباد بی‌سیم جدید سامسونگ

سامسونگ قصد دارد همراه با گلکسی اس 10 نسل جدید ایرباد بی‌سیم خود و جانشین Gear IconX را نیز معرفی کند. به‌تازگی یک تصویر از این ایرباد درز کرده است.

0

با این‌که در ابتدا به نظر نمی‌رسید ایرپاد بی‌سیم اپل بتواند موفقیت چندانی کسب کند اما این محصول آن‌چنان محبوب شد که حالا نمونه‌های تقلبی آن در بازار فراوان است. حالا سامسونگ هم که نمونه نسبتاً موفق IconX را عرضه کرده بود قصد دارد نسخه جدیدی از این ایرباد بی‌سیم را همزمان با گلکسی اس 10 معرفی کند.

این ایرباد بی‌سیم که احتمالاً گلکسی بادز (Galaxy Buds) نام خواهد داشت در تصویر بالا روی گلکسی اس 10 قرار داده شده است. همان‌طور که می‌بینید چراغ شارژ کیس دستگاه روشن شده و به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی اس 10 از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس بهره خواهد گرفت. پس نیازی نیست وقتی شارژ گلکسی بادز و کیس آن تمام شد آن را به شارژر متصل کنید و کافیست گلکسی اس 10 خود را برعکس روی میز گذاشته و Galaxy Buds را با کیس خود روی آن قرار دهید. این قابلیت احتمالاً در گلکسی اس 10 پاورشر (PowerShare) نام خواهد داشت.

علاوه بر این انتظار داریم روال جفت (Pair) کردن این ایرباد بی‌سیم نیز مشابه ایرپاد اپل ساده‌تر باشد. با این‌حال نکته جالب دیگر فاصله گرفت سامسونگ از عبارت Gear در نام‌گذاری گجت‌های هوشمند است. پس از گلکسی واچ (به جای گیر اس 4) حالا Galaxy Buds جای Gear IconX را می‌گیرد.

گفتنی است قیمت گلکسی بادز هنوز مشخص نشده اما انتظار داریم سامسونگ آن را با همان قیمت ۲۰۰ دلاری مشابه IconX عرضه کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.