دعوتنامه وان‌پلاس برای MWC 2019 ارسال شد: آینده را بازتصور کنید

سه هفته دیگر شاهد برگزاری کنگره جهانی موبایل خواهیم بود و به نظر می‌رسد که این کنگره پر از اتفاقات مختلف خواهد بود.

0

انواع تولیدکنندگان گوشی از کوچک و بزرگ گرفته، قصد دارند تا محصولات جدید خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. دعوتنامه وان‌پلاس برای MWC 2019 هم به تازگی ارسال شده و انتظار می‌رود که شرکت وان‌پلاس هم برنامه‌های زیادی برای این کنگره داشته باشد.

دعوتنامه وان‌پلاس برای یک مراسم پشت درهای بسته است. این مراسم در جریان MWC امسال برگزار خواهد شد. بر اساس گزارشات مختلف، این دعوتنامه جزئیات زیادی از این مراسم را فاش نمی‌کند. تنها چیزی که مشخص است، شعار این شرکت است. این دعوتنامه با شماره :«آینده را بازتصور کنید» ارسال شده است. ورود به این مراسم تنها از طریق دعوتنامه امکان‌پذیر است و احتمالا محصولات جذابی توسط شرکت رونمایی شود.

در حال حاضر می‌دانیم که وان‌پلاس بر روی چند پروژه مختلف در حال کار است. اولین پروژه‌ای که وان‌پلاس مشغول آن است، گوشی وان‌پلاس 7 است. برخی گزارشات حاکی از این است که این گوشی، کاملا بدون حاشیه خواهد بود و طراحی کشویی برای جای دادن دوربین خواهد داشت. این گوشی حتما از پردازنده اسنپ‌دراگون 855 استفاده خواهد کرد. اما همانطور که در دعوتنامه وان‌پلاس ذکر شده، باید به دنبال بازتصور آینده باشیم و چنین محصولی خیلی آینده‌نگرانه نیست.

دعوتنامه وان‌پلاس

محصول بعدی، گوشی 5G شرکت خواهد بود. این گوشی فعلا نامی برای خود ندارد. وان‌پلاس قصد دارد که خط تولید این گوشی را از خط تولید معمولی خود جدا کند و هزینه تولید را پایین بیاورد. این گوشی احتمالا جزو اولین گوشی‌های گران‌قیمت شرکت باشد. این فرصتی تازه برای شرکت است که به یک بازار جدید ورود کند و تنها گوشی‌های قوی و ارزان تولید نکند.

در دعوتنامه وان‌پلاس ذکر شده که همراه با شرکت «طعم آینده را بچشید». چنین جمله‌ای احتمالا بدین معنا است که می‌توان با محصول جدید شرکت کار کرد. همچنین احتمال دارد که شاهد یک آپدیت نرم‌افزاری باشیم. وان‌پلاس مدتی از کاربران و طرفداران خود درخواست کرد که ایده‌هایی تازه برای یک قابلیت نرم‌افزاری ارائه دهند.

امیدواریم که برنامه وان‌پلاس معرفی یک گوشی با مقدار زیادی رم و چند دوربین و ارتباط 5G نباشد. تکنولوژی و صنعت موبایل نیازمند نوآوری است و تنها می‌توان امید داشت که وان‌پلاس بخشی از نوآوری را فراهم کند. این مراسم خصوصی است، اما احتمالا پس از اتمام مراسم اخبار بیشتری را از آن دریافت خواهیم کرد.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.