تصاویر کامل Xperia XA3 سونی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

سونی قصد دارد گوشی میان‌رده Xperia XA3 را به نمایشگاه MWC 2019 بیاورد. حالا چند هفته مانده به رونمایی رسمی، تصاویر این گوشی درز کرده است.

0

درست است که سونی موبایل در یکی دو سال اخیر وضعیت چندان خوبی نداشته اما این شرکت کماکان به روند عرضه گوشی‌ها ادامه می‌دهد. گوشی‌های اکسپریا XA2 و XA2 Ultra این شرکت سال گذشته در CES 2018 رونمایی شدند و حالا سونی قصد دارد در CES 2019 جانشین این دو گوشی یعنی Xperia XA3 را معرفی کند.

Xperia XA3

شاید مهم‌ترین ضعف گوشی‌های اکسپریای سونی طراحی خسته‌کننده و تکراری آن‌ها در چند سال اخیر باشد. در Xperia XA3 حالا سونی سعی کرده طراحی را تغییر دهد. همان‌طور که می‌بینید این گوشی با این‌که حاشیه بسیار عریضی در بالای صفحه دارد اما در عوض در پایین کاملاً بی‌حاشیه است.

پشت گوشی هم تغییر قابلت وجهی داشته و حالا دوربین دوگانه ای را درست در وسط قاب پشتی مشاهده می‌کنید. فلش LED هم در بالای دوربین قرار گرفته و به نظر می‌رسد جک هدفون نیز در لبه بالایی پابرجاست. حسگر اثر انگشت به سبک گوشی‌های سونی کماکان در دکمه پاور قرار دارد و ظاهراً سونی دکمه شاتر دوربین را نیز نگه داشته است.

طبق مشخصات درز کرده اکسپریا XA3 دارای صفحه‌نمایشی ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد بود. این نسبت تصویر تغییر قابل توجهی نسبت به ۱۶:۹ در نسل گذشته داشته و به نظر می‌رسد سونی صفحه‌نمایش را از پایین گرفته و تا لبه گوشی کشیده است! از جمله مشخصات فنی احتمالی این گوشی هم می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

دوربین دوگانه پشت گوشی ۲۳ مگاپیکسلی عادی + ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو در نظر گرفته شده و درگاه اصلی گوشی هم از نوع USB-C خواهد بود. این گوشی طبق تصاویر درز کرده در چهار رنگ آبی، مشکی، نقره‌ای و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

سایر جزئیات از جمله قیمت و زمان عرضه اوایل اسفندماه و در کنگره جهانی موبایلی بارسلون اعلام خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.