تصاویر و مشخصات رسمی کامل گلکسی S10e درز کرد

چند هفته به معرفی خانواده جدید گلکسی S10 باقی مانده و به تازگی مشخصات کامل ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S10e درز کرده است.

0

گلکسی S10e قرار است که ارزان‌ترین نسخه از خانواده جدید گلکسی S10 باشد. حالا به تازگی مشخصات کامل گلکسی S10e درز کرده است. در کنار این مشخصات، شاهد یک سری تصویر رندر شده با کیفیت بالا و تصاویری واقعی از محصول هستیم.

دو بخش تصاویری که منتشر شده به خودی خود کامل نیستند. اما اگر تصاویر رندر شده و تصاویر واقعی را کنار هم قرار دهیم، شاهد یک دید کامل خواهیم بود. پیش از این هم اطلاعات مختلفی از این محصولات و به خصوصی گلکسی S10e منتشر شده بود، اما حالا دید ما کامل‌تر است.

مشخصات کامل گلکسی S10e

این گوشی همانند آیفون XR خواهد بود. این آیفون نسخه ارزان‌تر از خانواده XS بود. از کلیدی‌ترین تفاوت‌های گوشی ارزان گلکسی صفحه تخت آن خواهد بود. همچنین حاشیه‌های صفحه کمی ضخیم‌تر از دیگر نسخه‌ها هستند. دکمه پاور گوشی میزبان حسگر اثرانگشت است. یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه قرار دارد. تمامی این مشخصات در نسخه‌های گران‌تر متفاوت خواهد بود.

بر اساس مشخصات کامل گلکسی S10e این گوشی در سه رنگی عرضه خواهد شد که دو نسخه S10 پلاس و S10 معمولی عرضه می‌شوند. این سه رنگ سفید، سبز و مشکی خواهد بود. این تصاویر جلوی دستگاه را نمایش می‌دهد:

مشخصات کامل گلکسی S10E

همچنین با نگاه به این تصاویر درک بهتری نسبت به گرادیان رنگی و دوربین دوگانه محصول پیدا خواهیم کرد:

تفاوت گلکسی S10e با دیگر گلکسی‌ها

در کنار درز مشخصات کامل گلکسی S10e مشخصات دیگر اعضای خانواده گلکسی هم درز پیدا کرده است. به همین خاطر می‌توان نگاه دقیقی به تفاوت این سه محصول با یکدیگر داشت. کلیدی‌ترین تفاوت همانطور که گفتیم در اندازه و قیمت است، اما فاکتورهای دیگری هم وجود دارد.

 سامسونگ گلکسی S10e  سامسونگ گلکسی S10 سامسونگ گلکسی S10 پلاس
رنگ‌ها  مشکی، سبز، سفید و آبی در آینده  مشکی، سبز، سفید و آبی در آینده  مشکی، سبز، سفید و آبی، سرامیک مشکی و سرامیک سفید در آینده
پردازنده  اسنپ‌دراگون 855 / اکسینوس  اسنپ‌دراگون 855 / اکسینوس  اسنپ‌دراگون 855 / اکسینوس
 صفحه‌نمایش  5.8 اینچی سوپرامولد تخت  6.1 اینچی سوپرامولد خمیده  6.4 اینچی سوپرامولد خمیده
 رم و حافظه داخلی  6 گیگ رم / 128 گیگ حافظه + microSD  6/128 گیگ، 8/512 گیگ + microSD  6/128 گیگ، 8/512 گیگ، 12 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی + microSD
دوربین پشتی  مجموعه دوگانه  مجموعه سه‌گانه  مجموعه سه‌گانه
 دوربین جلو  دوربین تکی  دوربین تکی  دوربین دوگانه
 باتری  3100 میلی‌آمپر ساعت  3400 میلی‌آمپر ساعت  4100 میلی‌آمپر ساعت
 امنیت  حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور  حسگر اثرانگشت داخل صفحه  حسگر اثرانگشت داخل صفحه
قیمت  750 دلار  از 900 دلار از 1000 دلار

همان‌طور که مشاهده می‌کنید هر سه محصول به شدت قوی هستند. با این حال جزئیات مختلف مانند حافظه داخلی، صفحه‌نمایش و باتری تصمیم‌گیرنده خواهد بود. همچنین در شرایط فعلی ارزی 250 دلار تفاوت قیمت می‌تواند به شدت تاثیرگذار باشد.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.