دوربین سلفی گلکسی اس 10 به لرزش‌گیر اپتیکال و فیلم‌برداری 4K مجهز خواهد بود

با وجود پیشرفت دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند، در زمینه دوربین سلفی پیشرفت چشمگیری را شاهد نبوده‌ایم. این رویه اما قرار است با دوربین سلفی گلکسی اس 10 تغییر کند؛ البته اگر شایعات جدید صحت داشته باشند.

0

برای ویدئوبلاگرها یا همان ولاگرها (vlogger) دوربین سلفی اهمیت بیشتری دارد چرا که می‌توانید در صفحه‌نمایش به‌صورت همزمان خودتان را ببینید. تصاویر سلفی هم که این روزها رواج بیشتری از عکاسی با دوربین پشتی گوشی‌ها دارند. به این ترتیب گفته می‌شود سامسونگ با دوربین سلفی گلکسی اس 10 تمرکز بیشتری را روی دوربین یا دوربین‌های جلویی خواهد داشت.

طبق جدیدترین شایعه دوربین‌های سلفی گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10e سامسونگ علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند از هوش مصنوعی هم برای بهبود تصاویر استفاده خواهند کرد. علاوه بر این برای اولین بار شاید پس از HTC 10 دوربین سلفی گلکسی اس 10 به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد. همچنین درحالی‌که سامسونگ کماکان در زمینه فیلم‌برداری دوربین سلفی با وضوح 1440p پیشتاز است، گفته می‌شود این وضوح در گلکسی اس 10 به 4K 2160p ارتقا خواهد یافت.

به این ترتیب نه‌تنها کیفیت تصاویر و ویدئوها افزایش خواهد یافت بلکه ویدئوهای پایدارتر و تصاویر بهتری را در نور کم می‌توان از دوربین سلفی گلکسی اس 10 انتظار داشت. علاوه بر این گفته می‌شود گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از چینش دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی واید و ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده خواهند کرد و لرزش‌گیری در آن‌ها بهبود چشمگیری خواهد داشت.

طبق جدیدترین شایعات همچنین سامسونگ قصد دارد فروش گلکسی اس 10 را درست از همان روز معرفی یعنی ۷ اسفندماه آغاز کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.