گلکسی نوت 10 شاید با یک دوربین در قلم S-Pen همراه باشد!

سامسونگ به‌تازگی پتنت جدید ثبت کرده که یک دوربین در قلم S-Pen گلکسی نوت را نمایش می‌دهد. به این ترتیب شاید S-Pen در نسل آینده تغییر بزرگی به خود ببیند.

0

قلم S-Pen از زمان معرفی در اولین گلکسی نوت تغییرات زیادی به خود دیده است. در آخرین این تغییرات در گلکسی نوت ۹ قابلیت بلوتوث و باتری داخلی به این قلم اضافه شد تا بتوانید از S-Pen به عنوان ریموت شاتر و … استفاده کنید. حالا پتنت جدیدی که توسط سامسونگ ثبت شده به یک دوربین در قلم S-Pen اشاره دارد.

حالا دیگر می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد دوربین سلفی گلکسی اس 10 را در یک حفره بالای صفحه‌نمایش جای دهد تا از شر حاشیه بالایی گوشی خلاص شود. شرکت‌های دیگری مثل اوپو، ویوو و شیائومی همچنین راهکارهای دیگری مثل دوربین کشویی را امتحان کرده‌اند اما شاید رویکرد جدید سامسونگ جذاب‌ترین آن‌ها باشد. قرار دادن یک دوربین در قلم S-Pen می‌تواند نیاز به دوربین سلفی را از بین ببرد. به این ترتیب دوربین سلفی همان دوربین درون قلم خواهد بود که کارایی بیشتر و آسان‌تری نیز خواهد داشت.

در پتنتی که توسط سامسونگ درز کرده می‌توانید به‌راحتی لنز و عدسی درون این قلم را ببینید. علاوه بر این روی قلم دو دکمه وجود دارد که احتمالاً یکی دکمه شاتر و دیگری برای بزرگ‌نمایی خواهد بود. این پتنت مشخص می‌کند که قلم مربوط به یکی از نسل‌های آینده گلکسی نوت خواهد بود اما مشخص نیست کدام نسخه.

در حال حاضر که هنوز تکنولوژی قرار دادن دوربین سلفی زیر پنل صفحه‌نمایش به حقیقت تبدیل نشده این روش خلاقانه سامسونگ می‌تواند بسیار جالب باشد. هرچند که گرفتن سلفی با قلم بدون نگاه کردن به صفحه‌نمایش شاید کمی دشوار باشد. با این‌حال این ویژگی می‌تواند به ویژگی تبلیغاتی اصلی سامسونگ برای گلکسی نوت 10 تبدیل شود؛ اگر تکنولوژی مربوط به آن به موقع آماده شده و توسعه یابد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.