نسخه جدید وایبر با طراحی جدید و تماس گروهی از راه رسید

اپلیکیشن وایبر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان طی چهار سال گذشته اولین آپدیت بزرگ خود را منتشر کرد تا کاربران این اپلیکیشن دوباره به آن امیدوار شوند. با فارنت همراه شوید…

0

نسخه جدید وایبر نه تنها یک بروزرسانی بزرگ است بلکه می‌توان آن را یک اپلیکیشن کاملاً جدید تلقی کرد که دارای یک تجربه کاربری فوق‌العاده ساده و کاربردی است و ویژگی‌های تازه بسیار زیادی با خود به همراه دارد. در بخش طراحی از تغییرات این اپ می‌توان سه ویژگی عمده را نام برد: سادگی بخش‌ها، دسترسی ساده و صفحه تماس منحصر به هر فرد. سادگی بخش‌ها به کاربر کمک می‌کند تا بسیار راحت‌تر از گذشته در بخش‌های مختلف اپلیکیشن جستجو کند و هر بخش مورد نظر را در جایی که انتظار دارد بیابد تا سردرگم نشود.

همچنین طراحی نسخه جدید وایبر به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی هر چه تمام‌تر به تماس‌های خصوصی و چت‌های گروهی، انجمن‌ها و محتوای عمومی دسترسی داشته باشید شایان ذکر است که کاربران در صفحه جدید Calls می‌توانند به آخرین تماس‌ها و لیست مخاطبین خود دسترسی داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های جدید دیگر وایبر می‌توان به قابلیت چت بدون اطلاع از شماره تماس یکدیگر اشاره کرد که می‌تواند ویژگی جذابی برای بسیاری از افراد به حساب بیاید و البته نباید از قابلیت تماس گروهی غافل شد که در نوع خود بسیار جالب توجه است. مطمئنا این پایان کار نیست و قطعا در آینده شاهد دسترسی به تماس ویدیویی گروهی روی اپلیکیشن وایبر خواهیم بود.

نسخه جدید وایبر تحت عنوان وایبر 10 در سراسر جهان در حال انتشار برای کاربران اندروید و iOS است اما در صورتی که این نسخه هنوز در پلی استور یا اپ استور شما ظاهر نشده است نگران نباشید چون این پروسه در طول چند روز صورت خواهد گرفت. نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید و کلی وایبر 10 چیست؟

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.