این مدل مفهومی اسکوتر برقی هارلی دیویدسون از موتورسیکلت آن جذاب‌تر است

هارلی دیویدسون مدتی است که تلاش دارد تا محصولات تازه‌تر و جدیدی عرضه کند و سعی کرده برای این‌کار وارد صنعت محصولات برقی شود.

0

هارلی دیویدسون آبان ماه امسال اولین موتورسلیکت برقی خود را معرفی کرد. این موتورسیکلت LiveWire نام داشت. اما در حول و حوش CES این شرکت دو مدل مفهومی تازه را معرفی کرد. اولین یک موتور کوهستان برقی است و دیگر اسکوتر برقی هارلی دیویدسون است که یکی از جذاب‌ترین ایده‌های شرکت است.

تصاویری از که اسکوتر برقی هارلی دیویدسون منتشر شده خبر از جذابیت آن می‌دهد. این شرکت همچنین چندین نسخه اولیه از موتور کوهستان را در بازی‌های زمستانی کلرادو نمایش داد و آن‌ها را به برخی ارائه داد تا تست شوند.

موتورهای الکتریکی فراوانی در بازار وجود دارد. هارلی دیویدسون تلاش کرده که موتوری الکتریکی با ظاهری قوی و سخت عرضه کند. این ظاهر باعث می‌شود که این وسیله بیشتر دیده شود و بازار هارلی هم گسترش پیدا کند.

اما اسکوتر برقی هارلی دیویدسون محصول کاملا متفاوتی است. از نظر طراحی این محصول شبیه محصولات Lithium Cycles است. اما طراحی آن و توجه به جزئیات به شدت قابل تحسین است. همه چیز به خوبی سر جای خودش قرار گرفته است.

این اسکوتر برقی برخلاف دیگر محصولات هارلی قیمت مناسبی هم خواهد داشت. اسکوترهای برقی در اختیار مردم است، اما طراحی و کارایی آن‌ها نتوانسته خیلی جذاب باشد. همچنین استفاده از آن‌ها گاهاً سخت خواهد بود و فضای شهری مناسب یک اسکوتر نیست. هارلی امید دارد که این محصول جدید شرکت بتواند این شرایط را تغییر دهد. طراحی محصول می‌تواند هماهنگی بهتری میان اسکوتر و فضای اطراف را ایجاد کند که مناسب خریداران است.

این اسکوتر ظاهر خوبی دارد و سواری با آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم، قیمت آن هم مناسب خواهد بود و مانند LiveWire سی هزار دلار نخواهد بود. ممکن است که این اسکوتر موفق شود تجارت رو به افول هارلی دیویدسون را نجات دهد. و باز هم باید اشاره کرد که این ایده به شدت جذاب و زیبا است.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.