کداک بزرگ‌ترین پازل جهان با 51 هزار و 300 قطعه را به قیمت 600 دلار عرضه می‌کند

اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب هستید و فرد مقابل ارزش بسیار زیادی برای‌تان دارد بهتر است ایده خرید بزرگ‌ترین پازل جهان شرکت کداک را در نظر داشته باشید که البته قیمتی جهانی هم دارد. با فارنت همراه باشید…

0

بزرگ‌ترین پازل جهان که از سوی شرکت کداک روانه بازار شده است حدود 51300 قطعه پازل دارد که با تکمیل آن شاهد تعدادی از بهترین مناظر طبیعی جهان خواهید بود و برچسب قیمت 600 دلار روی آن زده شده است. این پازل در اصلی 27 پکیج جداگانه پازل است که هر کدام دارای 1900 قطعه خواهد بود تا در نهایت با اتصال 51300 قطعه به یکدیگر پازلی با اندازه 8.6 متر در 1.9 متر در اختیار داشته باشید.

این پازل طی یک همکاری با شرکت نولیدکننده اسباب‌بازی و اشیاء هنری CRA-Z-ART ساخته شده است تا این‌گونه شرکت کداک میراث خود در عکاسی را جشن بگیرد. طبق گفته کداک هر تصویر این پازل را یک عکاس حرفه‌ای گرفته است و سپس هر کدام با کیفیتی بالا چاپ شده‌اند.

رنگ‌ها و تصاویر واقع‌گرایانه‌ترین مواردی هستند که تاکنون روی یک پازل چاپ شده‌اند. تعدادی از این مناظر و بناهای تاریخی شامل اهرام ثلاثه مصر، برج ایفل و آسمان‌خراش‌های شهر نیویورک خواهد بود. سال پیش بود که شرکت CRA-Z-ART اعلام کرد برنامه دارد تا پازلی طراحی کند که توانایی شکستن رکورد گینس در این زمینه را داشته باشد. بزرگ‌ترین پازل جهان را می‌توانید از آمازون با قیمتی حدود ۵۶۳ دلار خریداری کنید. نظر شما در مورد بزرگ‌ترین پازل جهان چیست؟

منبع GEEK.COM
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.