گلکسی A90 احتمالا اولین گوشی سامسونگ با دوربین پاپ آپ خواهد بود

آیس یونیورس، یکی از منابع نامشخص اما معتبر دنیای دیجیتال، در یک توییت عنوان کرد که سامسونگ در حال تولید یک گوشی میان‌رده است که به منظور کم کردن حاشیه‌های گوشی فاقد هر گونه بریدگی ناچ خواهد بود. گلکسی A90 اولین گوشی با دوربین پاپ آپ خواهد بود.

0

آیس یونیورس که به اصطلاح یکی از لیکرهای معروف دنیای دیجیتال است اعلام کرده که سامسونگ به جای استفاده از بریدگی سیاه‌رنگ ناچ در قسمت بالای صفحه‌نمایش، می‌خواهد از یک مکانیسم کشویی شبیه به ویوو نکس برای جایگاه دوربین سلفی گوشی گلکسی A90 استفاده کند. گوشی گلکسی A90 قرار است به عنوان یک جانشین برای گلکسی A9 2018 معرفی شود و طبق شایعات مشخصات آن را می‌توان 6 تا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفت.

با وجود آنکه استفاده از حالت کشویی برای دوربین سلفی می‌تواند صفحه‌نمایش گوشی را با یک صفحه یک دست و بدون حفره یا بریدگی بسیار زیبا جلوه دهد اما مشکلات خاص خود را هم به همراه خواهد داشت. تعدادی از افراد نگران میزان مقاومت حالت کشویی گوشی هستند. همچنین یک گوشی دارای حالت کشویی نمی‌تواند هیچ یک از گواهینامه‌های IP برای مقاومت در برابر گرد و خاک یا آب را دارا باشد.

البته گوشی گلکسی A9 2018 به تازگی و در اواسط پاییز منتشر شد و با ویژگی‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده خود و البته داشتن یک دوربین اصلی چهارگانه فعلا چندان نیازی به یک جانشین ندارد. حفره مربوط به دوربین سلفی که با گوشی گلکسی A8s سامسونگ معرفی شد و قرار است در پرچمداران جدید شرکت کره‌ای شاهد حضور آن‌ها باشیم مهم‌ترین مسئله برای استفاده از دوربین سلفی با حالت کشویی است. نظر شما در مورد این قابلیت جیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.