قابلیت ویرایش توییت در توییتر در راهست؛ اما همچنان قادر به دیدن نسخه اصلی خواهید بود

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، طی مصاحبه‌ای با جو روگان در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و از احتمال روی کار آمدن قابلیت ویرایش توییت در توییتر پرده برداشت. با فارنت همراه شوید…

0

آقای جک دورسی مدیرعامل توییتر پیش از این در رابطه با ورود قابلیت ویرایش توییت به توییتر صحبت کرده بود اما در برنامه تلویزیونی روگان وی دوباره به این موضوع پرداخت. در خلال برنامه بود که روگان پیشنهاد داد توییتر می‌تواند از یک سیستم ویرایش توییت استفاده کند به شرطی که بتوان هنوز هم توییت اصلی را دید و دورسی در پاسخ اعلام کرد که توییتر دقیقاً به دنبال چنین قابلیتی است. بنا بر سخنانی که طی این مصاحبه رد و بدل شد هنوز با قاطعیت نمی‌توان در مورد ویژگی‌های مختلف این قابلیت اظهار نظر کرد. بر فرض مثال دورسی از احتمال وجود یک بازه زمانی 5 تا 30 ثانیه‌ای برای ویرایش توییت صحبت کرد اما چندان وارد جزئیات نشد.

پس از مطرح شدن قابلیت تغییر در توییت ارسال شده طی مصاحبه دورسی عنوان کرد که هدف توییتر از ابتدای کار وجود یک سیستم شبیه به SMS و پیامک بوده است و هنگامی که شما با گوشی خود پیامی ارسال می‌کنید دیگر قادر به پس گرفتن صحبت‌های خود در آن پیام نخواهید بود. قضیه بیشتر راجع به سرعت انجام گفتگوهای مختلف است و بسته به شرایط و نوع پیامی که ارسال می‌کنید اهمیت قابلیت ویرایش توییت تغییر خواهد کرد. مثلا در یک بیانیه رسمی که از سوی مقامی بالا رده منتشر می‌شود جا برای ویرایش توییت بسیار مهم است اما در یک گزارش مسابقه بسکتبال ویرایش توییت اهمیت بالایی ندارد و بیشتر سرعت انتقال پیام‌ها مد نظر است.

با این حال می‌توان تقریبا مطمئن بود که روزی قابلیت تغییر در توییت ارسال شده به شبکه اجتماعی بزرگ توییتر می‌آید. نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

منبع 9TO5Mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.