شایعه: نینتندو در حال کار بر روی یک سوییچ کوچک‌تر و ارزان‌تر است

طی یکی دو سال اخیر ثابت شد که نینتندو سوییچ یک کنسول لایق و درخور برای شرکت نینتندو است اما طبیعی است که نینتندو در آینده‌ای نزدیک به دنبال ادامه موفقیت‌های سوییچ باشد. با فارنت همراه باشد…

0

با این‌که شایعه کاهش قیمت سوییچ  اخیراً تکذیب شده است اما به گزارش یک منبع ژاپنی به نام Nikkei احتمال دارد که نینتندو کار ادامه موفقیت‌های کنسول نینتندو سوییچ را به یک نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر از این کنسول واگذار کند. بر همین اساس احتمالا کنسول بعدی نینتندو نسخه‌ای به مراتب قابل حمل‌تر باشد و قیمت پایین‌تری هم از کنسول فعلی سوییچ داشته باشد. با در نظر گرفتن این موارد به نظر می‌رسد که حذف داک کنسول و درگاه کارتریج آن ایده چندان دور از انتظاری نباشد.

حذف داک کنسول می‌تواند منجر به تحقق یافتن ایده قابل حمل‌تر بودن دستگاه شود. همچنین حذف این مورد دست نینتندو را در قیمت‌گذاری مناسب‌تر دستگاه باز می‌کند چون این شرکت ژاپنی داک کنسول را در پکیجی جداگانه از کنسول به قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رساند. البته حذف درگاه کارتریج می‌تواند به مراتب مشکل‌تر باشد چون حافظه داخلی کنسول تنها 32 گیگابایت بوده و همین مسئله افراد زیادی را مجبور به خرید کارت‌های حافظه با گنجایش بالا کرده است.

نینتندو تاکنون قدم‌های بزرگی را در جهش پیشرفت بخش آنلاین و سرویس‌های مربوط به آن برداشته است. شایعاتی وجود دارد که نینتندو قصد راه‌اندازی یک سرویس آنلاین جدید برای افرادی که می‌خواهند پول بیشتری پرداخت کنند را دارد و این سرویس به زودی از سوی شرکت معرفی خواهد شد.

با وجود فروش فوق‌العاده این کنسول در سال 2018، نینتندو هدف تعداد فروش کنسول را برای سال آینده 17 میلیون دستگاه اعلام کرده که نسبت به 20 میلیون دستگاه سال پیش 3 میلیون کاهش داشته است. البته با از راه رسیدن سرویس آنلاین جدید و البته نسخه جدید کنسول که شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد، می‌توان به افزایش دوباره انتظارات فروش این کنسول امیدوار بود. نظر شما در مورد کنسول نینتندو سوییچ و پیشرفت‌های آن در این مدت زمان کم چیست؟

منبع Android Authority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.