تصویر رسمی گلکسی اس 10e سامسونگ هم درز کرد

سامسونگ یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی اس 10 را با نام گلکسی اس 10e در دستور ساخت خود دارد و حالا تصویری رسمی از آن درز پیدا کرده است.

0

تصویر گلکسی اس 10e به تازگی درز پیدا کرده است. این محصول قرار است که یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گلکسی اس 10 اصلی باشد. WinFuture به تازگی به یک تصویر رسمی از این محصول دست پیدا کرده و آن را منتشر کرده است.

شایعات فراوانی در مورد این گوشی منتشر شده بود. با نگاه به تصویر گلکسی اس 10e می‌توان متوجه شد که اکثرا این شایعات درست بودند. در این تصویر با یک گوشی 5.8 اینچی روبرو هستیم که حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به گلکسی اس 10 خواهد داشت. همچنین دوربین محصول به نظر که دوگانه است و باتری کوچک‌تری خواهد داشت.

قیمت این محصول حدودا 859 دلار خواهد بود. این گوشی به هیچ وجه یک گوشی ارزان‌قیمت نیست و نسبتا قیمتی همانند آیفون XR دارد که 799 است. گوشی سامسونگ همچنین شباهت‌هایی هم به آیفون اپل دارد. هر دو دستگاه یک نسخه رده‌پایین از پرچمدار روز هستند. از نظر ظاهری نسبتا شبیه هم هستند و کمی از نظر فنی ضعیف‌تر هستند.

همانند آیفون XR، گلکسی اس 10e سامسونگ تفاوتی عمده در زمینه صفحه‌نمایش با نسخه گران‌قیمت خود خواهد داشت. گوشی‌های گلکسی اس 9 و احتمالا گلکسی اس 10 صفحه‌نمایشی دارند که گوشه‌هایی خمیده دارد. اما بر اساس تصویر گلکسی اس 10e این گوشی صفحه‌نمایشی تخت خواهد داشت. حاشیه این گوشی کمی ضخیم‌تر از گلکسی اس 10 خواهد بود و یک حفره درون صفحه وجود دارد.

همچنین حسگر اثرانگشت این محصول با دیگر محصولات متفاوت است. به جای اینکه حسگر در پشت گوشی یا زیر صفحه باشد، در کنار گوشی قرار گرفته است. این یک حرکت تازه و عجیب از سامسونگ است و قابلیتی است که شرکت‌ها عموما از آن استفاده نمی‌کنند.

سامسونگ احتمالا بر روی چهار نسخه مختلف از گلکسی اس 10 در حال کار است. این گوشی یک نسخه رده‌پایین خواهد بود. پس از این، شاهد اس 10 و اس 10 پلاس خواهیم بود. همچنین یک نسخه با قابلیت پشتیبانی از 5G هم عرضه خواهد شد. تمامی این محصولات اسفند ماه و در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهند شد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.