دعوتنامه هواوی برای MWC ارسال شد: گوشی تاشدنی 5G در راهست

کنگره جهانی موبایل هر سال در بارسلونا برگزار می‌شود و می‌توان گفت که بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه صنعت موبایل است. حالا هواوی قصد دارد یک گوشی فوق‌العاده جذاب به این نمایشگاه بیاورد.

0

کنگره جهانی موبایل اوایل ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد. این کنگره بخشی فرصتی بزرگ برای شرکت‌های تکنولوژی است تا آخرین محصولات خود را به مردم نمایش دهند. هواوی هم در این نمایش حضور دارد و احتمالا شاهد حضور گوشی تاشدنی 5G هواوی باشیم.

هواوی برای این نمایشگاه دعوتنامه‌ای را آماده و ارسال کرده است. پیش از این شایعاتی در مورد زمان عرضه گوشی تاشدنی 5G هواوی مطرح شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی زودتر از گوشی تاشدنی سامسونگ عرضه شود. با این دعوتنامه مطمئنا شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود و مطمئنا طولی نخواهد کشید که این محصول هم عرضه شود.

مراسم هواوی در روز یکشنبه تاریخ 5 اسفند برگزار خواهد شد. هواوی در توییت خود اعلام کرده که قصد دارد تا با همه حاضرین، آینده را تماشا کنند.

سال 2019 سال خوبی برای ارتباط 5G خواهد بود. شرکت‌های سازنده قدم‌های سازنده‌ای در این زمینه برداشته‌اند و تلاش دارند تا هر چه سریع‌تر این تکنولوژی را به بلوغ مورد نظر برسانند. این نوع ارتباط هنوز پوشش گسترده را ندارد، اما اگر همه شرکت‌ها با همین سرعت محصولات خود را معرفی کنند، مطمئنا شاهد پوشش بیشتری خواهیم بود.

هواوی البته مانند سامسونگ فرصت اولین بودن را از دست داده و این عنوان در اختیار گوشی Flex Pai است. اما هواوی قصد دارد که اولین گوشی تاشدنی 5G را عرضه کند. همین باعث می‌شود که نام هواوی در تاریخ صنعت موبایل ثبت شود. چنین کاری البته ریسک بالایی هم دارد و باید دید که تیراژ تولید و قیمت محصولات شرکت چقدر است. احتمالا که گوشی جدید هواوی قیمت بالایی داشته باشد و شاید فروش مورد نظر را کسب نکند.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.