مشخصات اکسپریا XZ4 سونی درز کرد: صفحه‌نمایش AMOLED و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی

سونی در حال کار بر روی گوشی اکسپریا XZ4 است و انتظار داریم این گوشی اسفندماه رونمایی شود. حالا مشخصات کامل Xperia XZ4 درز کرده است.

0

سونی در رقابتی سخت قرار دارد. این شرکت در طی چند سال اخیر بارها استراتژی فروش خود را تغییر داده. استراتژی جدید شرکت احتمالا عرضه گوشی‌های رده‌بالا است. همچنان که چالش سختی پیش روی شرکت است. درز رندرها و همچنین بنچمارک انتوتو کمی به سر و صدای این گوشی کمک کرده. در آخرین درز خبر، شاهد درز مشخصات اکسپریا XZ4 سونی هستیم.

به گزارش Technobezz، مشخصات اکسپریا XZ4 سونی نوید یک گوشی قوی و رده‌بالا را می‌دهد. ابتدا به صفحه‌نمایش گوشی باید پرداخت. این محصول از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی بهره می‌برد. نسبت این صفحه‌نمایش 21.9 است. همچنین شاهد رزولوشن 3360 در 1440 هستیم که کمی نامتعارف است. این صفحه‌نمایش از یک پنل OLED استفاده خواهد کرد.

اما به جز این مشخصات، از نظر قدرت با چه محصولی روبرو هستیم؟ از نظر رم گوشی بی‌نقص است. در این گوشی با حافظه رم 6 گیگابایتی روبرو هستیم. همچنین 128 گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره انواع فایل‌ها وجود دارد. این گوشی از حافظه خارجی microSD هم پشتیبانی خواهد کرد. باتری گوشی یک کارخانه به تمام معنا است و یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعت با تکنولوژی شارژ Qnovo انرژی لازم را تامین خواهد کرد.

با این حساب، نگاهی کامل‌تر به گوشی داریم. این گوشی همچنین بنچمارک خوبی را دریافت کرده بود. امتیاز بنچمارک این گوشی 395 هزار بود. از این طریق پی بردیم که این محصول از یک تراشه اسنپ‌دراگون 855 استفاده خواهد کرد. با چنین مشخصاتی، مطمئنا با یک گوشی فوق‌العاده قوی روبرو هستیم.

البته که طراحی سونی احتمالا همچنان به سنن قدیمی شرکت وفادار است و دپارتمان طراحی سونی موبایل قصدی برای ساختن یک زبان طراحی تازه ندارد. این پرچمدار قوی اواسط ماه آینده در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC معرفی خواهد شد. البته منابع مختلف اعلام کرده‌اند که احتمالا این محصول در تابستان عرضه شود و کمی بین معرفی و عرضه فاصله وجود داشته باشد. چنین فاصله‌ای شاید به شانس گوشی برای دیده شدن ضربه بزند.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.