کیف پول ارز دیجیتال سامسونگ احتمالا همزمان با گلکسی اس 10 معرفی می‌شود

هفته پیش تصاویری از گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شد که در آن شاهد حضور یک کیف پول ارز دیجیتال به نام سامسونگ بلاک‌چین استور بودیم. با فارنت همراه باشید…

0

به گزارش یک منبع کره‌ای سامسونگ قصد دارد که سیستم کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی خود را همراه با عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 در یک ماه آینده راه‌اندازی کند. با افزایش محبوبیت کیف پول ارزهای دیجیتال در کره، سامسونگ پی، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ، در نسخه جدید سری اس سامسونگ دارای تکنولوژی بلاک‌چین خواهد بود.

با وجود اینکه سامسونگ اولین شرکتی نیست که قصد دارد برای ارز دیجیتال در کره جنوبی کیف پول موبایلی عرضه کند، برخلاف سرویس پرداخت موبایلی Syrup شرکت SK Planet، سیستم سامسونگ در کنار کیف پول آنلاین برای مشتریان خود یک کیف پول سخت‌افزاری اتریوم یا سایر پول‌های مجازی در نظر می‌گیرد.

کیف پول ارز دیجیتال سامسونگ

قبلا سامسونگ اعلام کرده که رویداد بعدی این شرکت در تاریخ اول اسفند ماه برگزار خواهد شد که انتظار داریم این تولیدکننده گوشی کره‌ای سه مدل از خانواده گلکسی اس 10 به بازار معرفی کند. نظر شما در مورد مدل‌های مختلف خانواده جدید گوشی‌های سامسونگ چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.