ال‌جی وی 50 تینکیو 5G همزمان با ال‌جی جی 8 تینکیو معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که ال‌جی امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای بخش گوشی‌های هوشمند خود در نظر گرفته است و دو نسخه جدید از خانواده V و G به صورت همزمان معرفی خواهند شد. با فارنت همراه باشید…

0

معرفی همزمان نسخه‌های جدید سری V و G گوشی‌های هوشمند ال‌جی بدان معنی نیست که این دو گوشی شباهت زیادی هم با یکدیگر خواهند داشت. شرکت ال‌جی همیشه نوآوری‌های خود را از طریق سری V به نمایش می‌گذارد و پس از ثبات آن، به مرحله اعمال نوآوری معرفی شده روی سری G وارد می‌شود. امسال هم شاهد معرفی شدن ویژگی 5G در وی 50 تینکیو هستیم در حالیکه جی 8 تینکیو ال‌جی یک گوشی نسبتاً معمولی و قابل پیش‌بینی خواهد بود.

از آنجا که به صورت مداوم شاهد مانور ال‌جی روی ویژگی‌هایی بودیم که قرار است برگ برنده گوشی‌های هوشمند در سال جدید باشند، مشخص بود که قابلیت 5G با نسخه جدید سری V معرفی خواهد شد. بر طبق پستی که روی بلاگ رسمی ال‌جی قرار گرفته، گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو 5G علاوه بر دارا بودن ویژگی 5G، دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 855 و البته یک خنک‌کننده بزرگ‌تر است تا عملیات سنگین‌تر گوشی را بهتر از پیش همراهی کند. همچنین یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در درون این گوشی جا خوش کرده است تا انرژی لازم برای تکنولوژی 5G را تامین نماید. طی گزارشی از سوی یک منبع کره‌ای، گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو از قابلیت حرکات بدون لمس برای کنترل گوشی هم بهره خواهد گرفت. این پست عملا گوشی ال‌جی جی 8 تینکیو را به یک مورد فاقد سورپرایز تبدیل کرده و همانطور که انتظار هم می‌رفت این گوشی را باید تنها یک پرچمدار سنتی ال‌جی به حساب آورد که علاوه بر ارتقاهای معمولی می‌تواند گزینه خرید خوبی برای افرادی باشد که بودجه خرید ال‌جی وی 50 تینکیو را ندارند و یا قابلیت 5G برای آن‌ها بی‌استفاده است.

با عرضه نسخه جدید سری وی در فروردین ماه، جا برای معرفی گوشی تاشو شرکت در اواخر سال جاری باز می‌شود و این موضوع یک وجه پنهان دیگر هم دارد، آن هم اینکه شاید گوشی جی 8 آخرین نسخه سری جی از نوع خودش باشد. نظر شما در مورد آینده گوشی‌های هوشمند ال‌جی چیست؟

منبع Slash Gear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.