منتظر نسل جدید یا کاهش قیمت نینتندو سوییچ نباشید

اگر از آن دسته طرفداران نینتندو هستید که منتظر پایین آمدن قیمت کنسول نینتندو سوییچ یا در فکر خرید نسل بعدی آن هستید، رئیس شرکت نینتندو شما را از هر دو این موارد ناامید می‌کند. با فارنت همراه باشید…

0

طبق آمارهای گوناگون کنسول نینتندو سوییچ لقب پرفروش‌ترین کنسول بازی در سال 2018 در آمریکا را به خود اختصاص داده و توانسته با اختلافی نسبی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را شکست دهد. با وجود اینکه کنسول پلی‌استیشن این مزیت را داشت که از ماه ژانویه تا اکتبر هر ماه رکورد بیشترین فروش را کسب کرده بود اما با فروش خارق‌العاده‌ای که نینتندو سوییچ در فصل تعطیلات به ثبت رساند، توانست لقب پرفروش‌ترین کنسول سال 2018 در آمریکا را به نام خود بزند.

با نزدیک شدن به دومین سالگرد انتشار کنسول نینتندو سوییچ شایعات بسیاری وجود دارد که این کنسول با نسخه‌ای جدیدتر بروزرسانی می‌شود و یا قیمت آن کاهش پیدا می‌کند اما فوروکاوا، رئیس نینتندو، طی مصابحه‌ای به تمام این شایعات پایان داد و پاسخ‌های نسبتا روشنی برای هر سوال داشت. وی در مورد فروش 20 میلیون سوییچ در طی سال مالی عنوان کرد که این مورد یک رویای بلندپروازانه است اما در عین ارزش بسیار بالایی دارد. فوروکاوا ادامه داد که نینتندو سوییچ اولویت اول شرکت در بخش فروش است و قرار نیست هیچ نسخه جدید از آن عرضه شده یا قیمت نینتندو سوییچ کاهش یابد.

البته فروش بازی‌های ویدیویی این کنسول موضوع بعدی مصاحبه او بود و رضایت خود را از بابت فروش عناوین مختلف اعلام نمود. در پایان با صحبت در مورد بخش بازی‌های موبایل مصاحبه وی به اتمام رسید و متوجه شدیم که نینتندو قرار است بازی‌های موبایلی گوناگونی را در سبک‌های متفاوت منتشر نماید. نظر شما در مورد برنامه‌های شرکت نینتندو چیست؟

منبع DIGITAL TRENDS
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.