تماشا کنید: ویدئوی مفهومی از ظاهر آیفون 11 اپل با دوربین سه‌گانه

هنوز هشت ماهی تا معرفی آیفون جدید باقی مانده، اما آیفون جدید از همین حالا توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و زمزمه‌هایی از امکانات این محصول شنیده می‌شود.

0

در همین یک ماه گذشته، اخبار زیادی از آیفون 11 اپل شنیدیم. وال‌استریت ژورنال گزارش کرد که احتمالا این گوشی سه دوربین خواهد داشت و همچنین نگاهی به یک سری رندر خاص از طراحی احتمالی این گوشی داشتیم. اما یک ویدئو مفهومی در یوتیوب منتشر شده که واقع‌گرایانه‌ترین نگاه را به طراحی آیفون 11 اپل دارد.

این ویدئو همانطور که گفتیم مفهومی است. مشخصا از سوی خود شرکت منتشر نشده و شاید در پایان طراحی اصلی این شکلی نباشد. با این حال بر اساس رندرها و همچنین خبر دوربین سه‌گانه، این ویدئو طراحی شده تا بتواند تا حد امکان طراحی آیفون 11 را نمایش دهد.

طراحی دوربین کمی با گذشته متفاوت است. انتظار داشتیم که دوربین در ماژولی مربع شکل قرار بگیرد، اما در این ویدئو ماژول دوربین به شکل عمودی و صاف قرار گرفته است. تمامی سه دوربین زیر هم قرار دارند. در شایعات اعلام شده بود که به جای فلش معمولی، شاهد یک حلقه فلش خواهیم بود. احتمالا حلقه فلش LED تاثیر و کارایی بهتری نسبت به فلش سنتی و قدیمی دارد.

همچنان مشخص نیست که چه بلایی سر بریدگی دستگاه خواهد آمد. مطمئن خوشحال‌کننده خواهد بود اگر اپل توانایی حذف آن را داشته باشد، اما حضور این بریدگی فعلا مشخص نیست.

سازنده این ویدئو همچنین ذوق زیادی به خرج داده و تلاش کرده تا ویدئو را شبیه یک ویدئو مارکتینگ اپل جلوه دهد. موزیک و نوع نمایش طراحی آیفون 11 همانند شرکت اپل است. یک سری قابلیت دیگر مانند تاچ آی‌دی داخل صفحه و عرضه یک نسخه آیفون RED هم در این ویدئو ذکر شده است. صفحه‌نمایش 120 هرتزی آی‌پد پرو هم در ویدئو جا داده شده است. چنین احتمال ممکن است کم باشد، اما مطمئناً جالب و کارآمد خواهد بود.

باید چند ماهی منتظر بمانیم که شاهد معرفی و عرضه محصول جدید شرکت اپل باشیم. این شرکت با کاهش ارزش سهام و مشکلات حقوقی مختلفی روبرو بوده و امیدواریم که محصول آینده شرکت، بتواند ابر شکست را از روی سر شرکت بردارد.

 

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.