یادداشت کنید: تاریخ برگزاری رویداد Google I/O 2019 اعلام شد

ساندار پیچای، مدیر عامل اجرایی گوگل، اطلاعات مختصر اما مهمی را از طریق توییتر منتشر کرده است. بازه زمانی 17 تا 19 اردیبهشت ماه در مکان آشنای سالن آمفی‌تئاتر شورلاین تنها به یک معنی است. با فارنت همراه باشید…

0

شهر مانتین ویو کالیفرنیا در سه سال گذشته همیشه میزبان برگزاری رویداد Google I/O بوده است و همین مورد می‌تواند خود گویای قضیه باشد که در تاریخ 17 تا 19 اردیبهشت طبق گفته ساندار پیچای چه چیزی در سالن شورلاین انتظار ما را می‌کشد. حدس زدن اینکه موضوع اصلی رویداد و معارفه‌های شرکت در این مراسم چیست کمی مشکل‌تر از بقیه ماجرا است. هر چند که گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

از آنجا که رویداد Google I/O یک کنفرانس بر محوریت سازندگان است، بدون شک باید منتظر ارائه اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل اندروید Q به عنوان یکی از اصلی‌ترین مباحث باشیم. تاکنون ایده‌هایی از این سیستم‌عامل در قالب نسخه آزمایشی دریافت کرده‌ایم و با تعدادی از قابلیت‌های آن از جمله تم تاریک کلی روی سیستم‌عامل آشنا شده‌ایم.

در زمینه سخت‌افزار هنوز مقداری زود است که منتظر انتشار اطلاعات رسمی در مورد خانواده پیکسل 4 گوگل باشیم پس باید به همان شایعاتی که در مورد سری لایت خانواده پیکسل 3 به گوش می‌رسد توجه داشته باشیم. در این رابطه کم و بیش اخباری شنیده‌ایم و امیدواریم که گوگل در رویداد Google I/O 2019 جزئیات بیشتری منتشر کند. همچنین در زمینه سخت‌افزار نام‌های جدیدی روی سایت‌های بنچمارک قرار گرفته است که مهم‌ترین آن را می‌توانید دستگاه Google Coral به حساب آورد. شایعات بسیاری در مورد ماهیت این دستگاه وجود دارد که البته بیشتر احتمال می‌دهیم که با یک تبلت یا کروم‌بوک طرف باشیم.

به یاد داشته باشید که گوگل تکنولوژی‌هایی از ساعت هوشمند را به تازگی با قیمت 40 میلیون دلار از شرکت فسیل خریداری کرده است و این قضیه می‌تواند از جمله موضوعات مورد بحث در رویداد Google I/O 2019 باشد. نظر شما در مورد این رویداد چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.