این شارژر بی‌سیم چرمی شاید زیباترین و گران‌ترین لوازم جانبی موبایلی باشد!

لوازم شیک و به قول معروف لاکچری همیشه طرفداران خاص خود را دارد اما برخی از این موارد که اتفاقا در بین محصولات دیجیتال به وفور هم پیدا می‌شوند، واقعا برچسب قیمت عجیب و غریبی دارند. با فارنت همراه باشید…

0

اگر گوشی هوشمند شما دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است، پس تاکنون پیش آمده که به فکر تهیه یک شارژر بی‌سیم افتاده باشید. شارژرهای بی‌سیم سرعت شارژ بیشتری ندارند اما خبر خوب این است که دیگر سیم‌های مزاحم اطراف گوشی شما را پر نخواهند کرد. این وسیله جانبی نه چندان ضروری را می‌توانید با قیمت‌هایی نسبتا مناسب از برندهای گوناگون تهیه کنید.البته در این میان بهتر است از خیر شارژر بی‌سیم چرمی شرکت Native Union که طی یک همکاری با خانه مد Berluti تولید کرده است، بگذرید.

این محصول یک نسخه پوشیده شده با چرم از شارژر بی‌سیم دراپ Qi است اما با این تفاوت که به جای 60 دلار باید 780 دلار برای خرید آن پرداخت نمایید. این نسخه فاقد آداپتور بوده و شرکت سازنده تنها به قرار دادن یک کابل USB-C به USB-C در جعبه آن بسنده کرده است.

البته اگر به جمع کردن این نوع محصولات ویژه و تک علاقه دارید کسی جلوی شما را نمی‌گیرد و می‌توانید آن را تهیه کنید. توصیه ذکر شده در بالا برای افرادی است که می‌خواهند بدانند آیا این محصول دیجیتالی کوجک‌ترین ارزش خریدی دارد یا خیر. نظر شما در مورد این شارژر بی‌سیم چرمی چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.