ال‌جی یک گوشی 5G با پردازنده اسنپ‌دراگون 855 به MWC 2019 می‌آورد

اوایل اسفندماه در بارسلون اسپانیا کنگره جهانی موبایل MWC 2019 برگزار خواهد شد. ال‌جی هم قصد دارد یک گوشی 5G پرچم‌دار با تراشه اسنپ‌دراگون 855 در این رویداد معرفی کند.

0

سال ۲۰۱۹ سال گوشی‌های 5G و تاشدنی خواهد بود. ال‌جی که پیش از این اعلام کرده بود روی یک گوشی تاشدنی کار می‌کند حالا قصد دارد یک گوشی 5G با بهره‌گیری از پردازنده اسنپ‌دراگون 855 نیز به MWC 2019 بیاورد. گفتنی است منبع این خبر خود ال‌جی بوده و می‌توان از صحت آن اطمینان داشت.

گوشی 5G الجی

علاوه بر بهره‌گیری از نسل پنجم شبکه مخابراتی تلفن همراه، این گوشی به لوله انتقال حرارت مسی نیز مجهز خواهد بود. این لوله یا بهتر بگوییم محفظه ۲.۷ برابر از لوله به‌کارگرفته شده در پرچم‌دار قبلی ال‌جی یعنی V40 ThinQ بزرگ‌تر است. به این ترتیب توان خنک‌کنندگی آن دوبرابر بوده و برای خنک نگه داشتن گرمای ناشی از تراشه و مودم 5G گوشی ایده‌آل است. به این ترتیب گوشی همچنین می‌تواند از حداکثر توان پردازشی و گرافیکی اسنپ‌دراگون ۸۵۵ نیز استفاده کند.

این گوشی همچنین با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه خواهد بود و به گفته ال‌جی فناوری 5G تأثیر منفی چندانی روی دوام شارژ آن نخواهد داشت.

به هر حال با موج گوشی‌های 5G از سوی سامسونگ، شیائومی و هواوی باید منتظر ماند و دید پرچم‌دار ال‌جی چگونه می‌تواند خود را متمایز کرده و به رقابت بپردازد. مانند همیشه اسفندماه و پوشش فارنت از نمایشگاه MWC 2019 را فراموش نکنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.