نوکیا 9 پیورویو سرانجام پنجم اسفندماه رونمایی خواهد شد

نمایشگاه MWC 2019 نزدیک است و نوکیا یک محصول متفاوت برای این رویداد آماده کرده است. نوکیا 9 پیورویو با دوربین پنج‌گانه قرار است پنجم اسفندماه رونمایی شود.

0

نوکیا سال‌هاست پرچم‌دار قدرتمندی برای رقابت با آیفون‌ها و گلکسی‌ها عرضه نکرده است. با این‌که نوکیا 8 سیروکو به عنوان یک پرچم‌دار معرفی شد اما قابلیت ویژه‌ای برای رقابت با سایرین نداشت. حالا نوکیا سرانجام یک گوشی متفاوت را با همکاری زایس به بازار عرضه خواهد کرد: نوکیا 9 پیورویو با ۵ دوربین در پشت!

این اولین باری نیست که نوکیا به دنبال نوآوری و تحول بازار در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند است. اگر به خاطر داشته باشید نوکیا 808 پیورویو سال ۲۰۱۲ به عنوان اولین گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی (و البته سیستم‌عامل سیمبین) به بازار عرضه شد و تا چند سال هم بهترین دوربین را در اختیار داشت. حالا نوکیا 9 پیورویو نیز می‌تواند با دوربین پنج‌گانه خود موفقیت اجدادش را تکرار کند.

پیش از این تصاویری از نوکیا 9 درز کرده بود و می دانیم با گوشی هوشمند با حاشیه‌های نسبتاً ضخیم (نسبت به رقبا) مواجهیم که دوربین پنج‌گانه به همراه فلش و سیستم فوکوس لیزری آن به شکل دایره‌ای شکل و جالبی در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین نوکیا فناوری حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش را نیز به پرچم‌دار جدید خود آورده است.

از سایر مشخصات احتمالی نوکیا 9 پیورویو می‌توان به صفحه‌نمایش ۶ اینچی AMOLED، اسنپ‌دراگون ۸۴۵، شش گیگابایت رم و باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این گوشی قرار است در مراسم نوکیا در MWC 2019 در تاریخ پنجم اسفندماه رونمایی شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.