فیس‌بوک بر روی ادغام واتس‌اپ با اینستاگرام و فیس‌بوک مسنجر کار می‌کند

همان‌طور که می‌دانید هر سه پلتفرم واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک مسنجر متعلق به فیس‌بوک است. حالا گفته می‌شود این شرکت بر روی ادغام واتس‌اپ با اینستاگرام و مسنجر کار می‌کند.

0

فیس‌بوک امروزه با در اختیار داشتن هر سه شبکه اجتماعی و پیام‌رسان واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک قدرتمندترین شرکت در زمینه پلتفرم‌های اجتماعی دنیاست. حالا خبرهایی مبنی بر ادغام واتس‌اپ با اینستاگرام و مسنجر به گوش می‌رسد. هرچند که گفته می‌شود این سه اپلیکیشن کماکان به عنوان اپ‌هایی مستقل فعالیت خواهند کرد اما امکان ارسال پیام از یک اپ به اپ دیگر وچود خواهد داشت.

چنین تغییری بی شک به زمان و انرژی زیادی نیاز خواهد داشت و به گفته نیویورک تایمز باید توسط هزاران کارمند فیس‌بوک انجام شود. ظاهراً برای رسیدن به این هدف باید عملکرد این اپلیکیشن‌ها از سطوح پایه‌ای تغییر کند.

پیش از این مارک زاکربرگ بنیان‌گذار و مدیرعامل فیس‌بوک گفته بود قصد دارد تا اواخر سال ۲۰۱۹ و یا اوایل سال ۲۰۲۰ رمزگذاری end-to-end را به هر سه پلتفرم بیاورد. در حال حاضر این تنها واتس‌اپ است که چنین قابلیتی را برای تمام گفتگوها فعال کرده و در مسنجر نیز می‌توانید گفتگوی امن را به شکل مجزا فعال کنید.

فیس‌بوک در بیانیه‌ای گفته قصد دارد بهترین تجربه پیام‌رسانی را برای کاربران فراهم کند. تجربه‌ای که در آن گفتگوها سریع، ساده، قابل اعتماد و خصوصی باشد. این شرکت همچنین اعلام کرده بود قصد دارد ارسال پیام به دوستان و آشنایان در پلتفرم‌های دیگر را ساده‌تر کند. با این‌حال هنوز چیز قطعی نشده و از آن‌جا که فیس‌بوک این‌روزها محبوبیت چندانی ندارد ممکن است تصمیمی عجولانه آینده سایر پلتفرم‌ها را نیز به خطر بیندازد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.