سامسونگ گلکسی A9 Pro را معرفی کرد؛ همان گلکسی A8s اما برای بازارهای جهانی

سامسونگ که در آذرماه گوشی گلکسی A8s را با حفره صفحه‌نمایش در چین معرفی کرده بود حالا این گوشی را با نام گلکسی A9 Pro به بازارهای جهانی خواهد آورد.

0

سال ۲۰۱۹ سال گوشی‌های با حفره درون صفحه‌نمایش است. سامسونگ با Galaxy A8s و هواوی با نوا 4 و آنر ویو 20 اولین گوشی‌های با طراحی جدید را معرفی کرده‌اند. استفاده از حفره فضای کمتری را نسبت به بریدگی یا همان ناچ از صفحه‌نمایش می‌گیرد و به این ترتیب گزینه بهتری محسوب می‌شود. با این‌حال گوشی گلکسی A8s سامسونگ صرفاً مختص بازار چین بود و حالا این گوشی با نام جدید گلکسی A9 Pro به بازارهای جهانی راه خواهد یافت.

گلکسی A9 Pro که در برخی نقاط با نام گلکسی A9 Pro 2019 نیز عرضه خواهد شد اولین گوشی سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایش Infinity-O خواهد بود. این گوشی از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی با وضوح 1080p بهره می‌برد که نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و یک حفره برای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی دارد. گلکسی A9 Pro همچنین به تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در کنار یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار دارد و بلندگوی مکالمات هم حالا باریک‌تر شده و در حاشیه بالایی قرار گرفته است.

به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی A9 Pro چه از نظر طراحی و چه مشخصات جایی بین میان‌رده‌ها و پرچم‌داران قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی در کره جنوبی حدود ۵۴۰ دلار تعیین شده و اندروید ۸ اوریو نیز از ابتدا روی آن نصب خواهد بود. Galaxy A9 Pro همچنین در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

منبع slashgear phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.