آپدیت جدید تلگرام با قابلیت بازگردانی پیام‌های حذف شده منتشر شد

تلگرام در آخرین آپدیت پیام‌رسان خود (نسخه ۵.۲) قابلیت بازگردانی پیام‌های حذف شده و همچنین کنترل بهتر روی اجازه‌ها را در گروه‌ها اضافه کرده است.

1

تلگرام که حالا بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد به سرعت در حال پیشرفت بوده و با این‌که در برخی کشورها مسدود شده اما کماکان یکی از قابل‌ترین پیام‌رسان‌ها احتمالاً با بیشترین امکانات در انواع پلتفرم‌های موبایلی و دسکتاپ محسوب می‌شود. این پیام‌رسان حالا در جدیدترین آپدیت خود قابلیت بازگردانی پیام‌های حذف شده را اضافه کرده است.

حتماً برای شما هم پیش آمده که گفتگویی را در تلگرام به اشتباه حذف کرده باشید؛ خوشبختانه نسخه ۵.۲ به شما امکان می‌دهد تا ۵ ثانیه پس از حذف پیام‌ها آن‌ها را بازگردانی کنید. کافیست پس از حذف گفتگو دکمه UNDO را که در نوار پایین ظاهر می‌شود لمس کنید.

آموزش بازگردانی پیام‌های حذف شده تلگرام

پس از این مهلت ۵ ثانیه‌ای اما امکان بازگردانی پیام‌های حذف شده وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است این قابلیت برای بازگردانی گفتگوهای حذف شده (کل پیام‌ها) و یا تاریخچه پیام‌ها کاربرد دارد.

در تلگرام ۵.۲ همچنین می‌توانید به عنوان مدیر گروه تمام اعضا را از ارسال محتوا از نوعی خاص محدود کنید و یا مدیر جدیدی را با اختیاراتی خاص اضافه کنید. از جمله تغییرات جدید دیگر این نسخه می‌توان به مرتب‌سازی مخاطبین براساس نام یا نام خانوادگی، انیمیشن‌های جدید هنگام دانلود و آپلود محتوا و همچنین افزایش قابل توجه سرعت بارگذاری برای پیش‌نمایش رسانه‌ها اشاره کرد.

نسخه جدید تلگرام را می‌توانید برای اندروید یا iOS از لینک‌های زیر دریافت کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ترمه شعبانیان می‌گوید

    سلام .ببخشید نمایش فعالیت های اخیر در نسخه جدید میسر نیست من مدیر یک سوپر گروه هستم که متاسفانه دیروز متوجه شدم تمام پیام هایم و مطالب مهم زحمات چندین ساله ام بصورت نا جوانمردانه ای توسط آدمین گروه پاک شده است لذا چون در ورژن جدید تا ۴۸ ساعت بیشتر فعالیت های اخیر قابل مشاهده نیست به تمام فعالیت ها اخیر و پیام های پاک شده دسترسی ندارم لذا خواهش میکنم در صورتی که راهکاری هست راهنمایی و کمکم کنید …پیشاپیش از توجه و راهنمایی تان سپاسگذارم