اپ‌نت: حذف بخش‌های ناخواسته تصویر با Unwanted Object Remover

اشیا و افراد اضافه در عکس‌هایتان با اپلیکیشن Unwanted Object Remover به‌راحتی حذف خواهند شد. این اپ که توسط Pixel Retouch Studio طراحی شده برای تمامی کاربران اندروید به‌ویژه علاقمندان به عکاسی بسیار مفید خواهد بود.

0

برای همه شما حتما پیش آمده که بعد از گرفتن تصاویری زیبا که برایتان گاها خاطره‌انگیز نیز هستند متوجه وجود اشیا یا افراد اضافه در عکس شده و راهی برای حذف آن‌ها پیدا نکرده‌اید. برای این کار نیاز به برنامه‌های سنگین و دشوار ویرایش عکس نیست حتی نیازی به داشتن دانش خاصی در این زمینه هم ندارید. Unwanted Object Remover به‌سادگی تصاویرتان را اصلاح کرده و آن‌ها را از هرنوع شی اضافه پاک می‌کند.

این اپ مواردی که به‌صورت ناخواسته در عکس‌هایتان قرار گرفته‌اند را حذف و اصلاح می‌کند حتی اگر اشکالی بسیار کوچک و ناچیز باشند. این ویرایش به شکلی انجام می‌شود که کمترین آسیب ممکن را به عکس اصلی وارد کرده و درواقع بسیار تمیز عمل می‌کند. با این‌که احتمالاً می‌توانید با فتوشاپ نتیجه بهتری بگیرید اما عملکرد این اپ به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی راضی‌کننده است. این اپ همچنین امکان ویرایش‌های ساده‌ای از نوع نور، رنگ کنتراست و … را نیز فراهم می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.