اپ‌نت: سفری اسرارآمیز به ژاپن در Tokaido

در بازی Tokaido به سفری هیجان‌انگیز در کشوری اسرارآمیز و پر از اتفاقات جدید و مهیج بروید. این بازی سرگرم‌کننده توسط استودیوی Funforge Digital برای اندروید و iOS طراحی شده است.

0

اگر از علاقمندان به سفر آن هم به مکان‌های خاص هستید بازی Tokaido می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد. دور از زندگی ماشینی و تمام دغدغه‌های روزمره به‌راحتی در زمان و مکان سفر کرده و جاهای جدید را ببینید. در این سفر به کشور ژاپن با مکان‌های دیدنی و مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای روبرو می‌شوید که شاید در دنیای واقعی نتوانید تجربه کنید. برای جذابیت بیشتر سفر همراهانی نیز از سایر کشورهای دنیا با شما همسفر می‌شوند تا در کنار یکدیگر تجربه زیبا و لذتبخشی داشته باشید.

در میان راه از سواحل زیبا و مناظر طبیعی دیدن کرده و به کاروانسراها بروید و استراحت کنید. همچنین می‌توانید از غذاهای مختلف چشیده تا با ذائقه ژاپنی آشنا شوید. چشمه‌های آب گرم معروف ژاپن را نیز دیده و از طبیعت بکر آن استفاده کنید. در این سفر رویایی و خاص با فرهنگ غنی مردم این کشور بیشتر آشنا شده و اطلاعاتتان بسیار زیاد خواهد شد. معابد ژاپنی از جمله اماکنی هستند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. بازی Tokaido امکان سفری مجازی را برایتان فراهم کرده که بسیار متفاوت‌تر از سفرهایی است که تابحال رفته‌اید. گفتنی است این بازی رایگان نبود و قیمت آن ۱.۹۹ دلار است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.