اپ‌نت: Firefox Lite نسخه سبک مرورگر محبوب فایرفاکس

یکی از معروف‌ترین مرورگرها فایرفاکس بوده که نسخه سبک آن با نام Firefox Lite برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ضعیف‌تر طراحی شده است.

0

نسخه سبک اپلیکیشن فایرفاکس یا همان Firefox Lite همان‌طور که از اسمش پیداست دارای حجم بسیار کمی بوده و برای کاربرانی که فضای کافی در گوشی خود ندارند هم بسیار مناسب می‌باشد. در نسخه جدید این اپ با قرار دادن حالت توربو سرعتی چندبرابر نیز به آن داده‌اند تا مخاطبان از جستجویی سریع دراینترنت لذت ببرند. فایرفاکس لایت در مقابل حجم بسیار کمی که دارد اما قابلیت‌های بسیاری را در خود گنجانده است.

شما با داشتن این اپ از همه لحاظ احساس امنیت خواهید کرد چرا که در حالت جستجوی خصوصی این امکان وجود دارد که هیچ تاریخچه‌ای از عناوینی که سرچ کردید در هیچ فضایی ذخیره نشود و در ادامه حتی می‌تواند از اطلاعات خصوصی‌تان در مقابل ردیاب‌های اینترنتی محافظت کند. اما اگر خارج از این موارد باشد می‌توانید از صفحاتی که جستجو کردید به صورت کامل  تمام صفحه یک نسخه ذخیره داشته باشید. کش اپ را تنها با یک اشاره پاک‌سازی کرده و در نهایت جالب است بدانید که هیچ تبلیغات مزاحمی هم در این اپ وجود ندارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.