اپ‌نت: بسته امنیتی و آنتی‌ویروس اندروید ESET Mobile Security & Antivirus

امروز به معرفی یکی از نام‌آشناترین آنتی‌ویروس‌ها می‌پردازیم. اپلیکیشن Mobile Security & Antivirus در گجت اندرویدی شما می‌تواند خاطری آسوده برایتان داشته باشد. این اپ توسط کمپانی معروف ESET به بازار ارائه شده است.

0

اگر بخواهید در هنگام اتصال به اینترنت و یا استفاده از اپ دیگری این اطمینان را داشته باشید که خطری فضای دستگاه شمارا تهدید نمی‌کند باید یک آنتی‌ویروس و بسته امنیتی داشته باشید. ESET Mobile Security می‌تواند به‌صورت کاملا خودکار و هوشمندانه تمامی اطلاعاتی را که وارد یا خارج می‌شوند مورد بررسی قرار دهد و در سریع‌ترین زمان ممکن ایمن بودن یا نبودن آن را اعلام کرده و اقدام به حذف آن نماید. ESET همان شرکت نام‌آشنایی است که آنتی‌ویروس محبوب NOD32 را نیز برای ویندوز عرضه کرده بود.

در هنگامی که وارد یک سایت مخرب می‌شوید ESET Mobile Security به‌صورت کاملا دقیقی به شما اعلام می‌کند که این کار برای دستگاهتان بسیار خطرناک است و یا به‌طور کلی از اطلاعات شخصی‌تان در هنگام متصل بودن اینترنت محافظتی دقیق می‌کند. از ویژگی‌های جذاب این اپ اینست که شما می‌توانید در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن موبایلتان به راحتی آن را از همین طریق پیدا کنید. در‌صورتی که بخواهید از مخاطبان مزاحم دور بمانید در این اپ لیستی وجود دارد که با وارد کردن این مخاطبان به لیست از تماس‌ها یا پیام‌هایشان جلوگیری می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.