اپ‌نت: در بازی Bomb Squad Academy بمب خنثی کنید!

تاحالا به خنثی کردن یک بمب واقعی فکر کردید؟ بازی Bomb Squad Academy شما را در محیطی قرار می‌دهد که باید برای نجات جهان بمب‌های زیادی را خنثی کنید. این بازی خاص و هیجان‌انگیز برای دارندگان اندروید و iOS عرضه شده است.

0

برای این‌که بتوانید یک بمب را خنثی کنید باید از بردها و اتصالاتشان اطلاعات کافی داشته باشید. این اطلاعات را در ابتدا، بازی Bomb Squad Academy تاحدودی در اختیارتان قرار می‌دهد اما در ادامه باید از تجربیات خودتان نیز استفاده نمایید. بمب‌ها در مراحل اولیه بسیار ساده هستند و شما با اندکی فکر و استفاده از چیزهایی که یاد گرفتید می‌توانید آن‌ها را خنثی کنید. با سپری کردن هر مرحله بر میزان آیتم‌های هر برد نیز اضافه شده و کار برایتان دشوارتر خواهد شد.

این بازی زمانی نفس‌گیر است که تایمر بمب شروع به کار کرده و شمارش معکوس آغاز می‌شود. با شناسایی اجزای هر برد سعی کنید راه خنثی کردن آن را پیدا کنید. باید بتوانید سیم‌هایی که به هم متصل هستند را جستجو کرده تا در نهایت اتصال درست را قطع کنید. این بازی که در سبک پازلی ارائه شده است دقت شما را همزمان با سرعت عملتان به چالش می‌کشد. اگر اشتباهی هرچند کوچک از جانب شما رخ دهد این بمب منفجر شده و جهان را نابود می‌کند. نجات دنیا به هوش و توانایی شما بستگی دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.