اپ‌نت: بازی پازلی My Home – Design Dreams

در بازی پازلی جذاب My Home – Design Dreams مشابه Candy Crush باید اشیا را با یکدیگر مچ کنید با این تفاوت که در این‌جا در نهایت می‌توانید خانه خود را نیز با هدایای بازی طراحی کنید.

0

مانند سایر بازی‌های پازلی در My Home – Design Dreams هم باید اشکال مشابهی را که در یک خط مستقیم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند پیدا کرده و یا آن‌ها را خودتان به کنار هم هدایت کنید. اما در این بازی می‌بینید که این اشکال به وسایل و لوازم خانه مربوط است. با آزاد کردن هر کدام از این وسایل می‌توانید از آن‌ها در تجهیز منزل موردنظرتان استفاده کنید. این وسایل شامل لوازم اصلی مانند مبلمان و یا انواع لوازم تزئینی است.

انتخاب خانه نیز برعهده خودتان است به‌طوری که می‌توانید از میان انواع خانه‌های ویلایی و آپارتمان یکی از آن‌ها را به سلیقه خود انتخاب کرده و طراحی داخلی آن را شروع کنید. انواع وسایل هم از وسایل ساده تا لوکس‌ترین و مدرن‌ترین آن‌ها برایتان مهیا شده است. کافی‌ست پازل‌ها را یکی پس از دیگری حل کنید. در این مسیر برایتان گزینه‌های کمکی نیز تعبیه شده‌اند تا هرجا در حل معماها به مشکل برخوردید با کمک آن‌ها موانع را پشت سر بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.