اپ‌نت: Rocket Royale یک بازی جدید بتل رویال برای همه!

یک بازی اکشن و فوق‌العاده سرگرم‌کننده با عنوان Rocket Royale توسط استودیوی GameSpire برای iOS و اندروید طراحی شده است. در این بازی باید برای بقای خودتان جنگیده و راه‌های مختلفی را برای رهایی امتحان کنید.

2

اگر در یکی دو سال اخیر در غار زندگی نمی‌کردید احتمالاً نام بازی‌های سبک بتل رویال مثل فورتنایت و پابجی را شنیده‌اید. بازی Rocket Royale هم یک بازی موبایلی در همین سبک است. در دنیایی که رو به نابودی است شما به همراه عده‌ای دیگر از مردم در جزیره‌ای گیر افتاده‌اید. هرکسی باید برای نجات خودش راه‌حلی پیدا کند و در برابر خطرات متفاوتی که در این جزیره با آن روبرو می‌شود از خود بتواند دفاع کند. کسی برنده این بازی است که در نهایت زنده بماند. این بازی به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد پس باید بدانید که سایر بازیکنان واقعی هستند و از سرتاسر دنیا آمده تا در کنار شما مبارزه کنند.

در این جزیره ابزار و امکانات محدودی وجود دارد. شما با استفاده از توانایی‌های خودتان باید این ابزار را به وسایلی کارآمد در جهت دفاع و ساخت وسایل ضروری تبدیل کنید. اگر بتوانید از امکاناتتان استفاده کرده و بر مهارت‌های شخصی‌تان برای بقا اضافه نمایید در نهایت می‌توانید نجات یابید. برای رهایی از این جزیره تنها راه نجات ساختن راکت یا سفینه است. این راکت را باید با استفاده از ابزاری که خودتان ساخته یا پیدا کرده‌اید بسازید. در نهایت با از بین بردن سایر رقبا و ساخت ابزار فرار برنده میدان باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سورن می‌گوید

    آخه به شما چطور بگیم بتل رویال یعنی چه بتل رویال باید استورم داشته باشه و از هواپیما بپره مگه هر بازی که شبیه بتل رویاله تو همون سبکه مگه هرکی سبیل داره باباته یک کم متوجه شوید بتاکل رویال یعنی چه

  2. ارشیا می‌گوید

    چطور میتونم وقتی اکانت گست باز کردم خیلی بازی کردم قوی شدم چطور اکانتم را روی ان بندازم