اپ‌نت: بازی حمله به کهکشان‌ها Space Squad: Galaxy Attack

یک بازی آرکید جذاب و زیبا با نام Space Squad: Galaxy Attack شمارا به نبردی در کهکشان‌ها می‌برد. این نبرد فضایی که برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده را استودیوی ONESOFT ارائه نموده است.

0

در سرتاسر آسمان‌ها نبردی خونین در گرفته و تمامی قهرمانان برای دفاع از خودشان در مقابل دشمنان و دفاع از آسمانی که در آستانه تصرف مبارزه کرده‌اند. اکنون همه آن‌ها از بین رفته و شما تنها قهرمانی هستید که باید مبارزه کرده و دشمنان را شکست دهید. بازی Space Squad: Galaxy Attack به سبک بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز سگا و سایر کنسول‌های قدیمی طراحی شده و همان جذابیت قدیم را دارد.

در بازی Space Squad: Galaxy Attack در برابر دشمنانتان تا می‌توانید از سلاح‌های مختلف استفاده کرده و آن‌ها حیرت‌زده کنید. انواع سفینه‌های فضایی در اختیارتان گذاشته شده تا از امکانات هرکدام به‌خوبی استفاده کرده و ببینید مبارزه با کدامیک بهتر است و نتیجه درست‌تری به همراه دارد. در انتهای هر نبرد جوایزی به شما داده می‌شود و در واقع امتیازاتتان زیاد می‌شود. با استفاده از این امتیازات به ارتقای سفینه فضایی خود پپرداخته و امکانات وسلاح‌هایتان را افزایش دهید. این بازی را دانلود و نصب کرده تا تجربه نبرد در آسمان‌ها و نجات کهکشان را به خوبی داشته باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.