اپ‌نت: یادگیری سریع‌تر زبان‌های خارجی با My Dictionary

امروزه یکی از دغدغه‌های افراد یادگیری زبان‌های خارجی است. با در اختیار داشتن اپلیکیشن My Dictionary می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن تا حد زیادی به زبان مورد نظر خود مسلط شوید.

0

تسلط به زبان‌های خارجی در عصر حال یکی از امور مهم زندگی بوده که در هر شغل  موقعیتی بسیار کاربردی است. باوجود مشغله‌های زیاد زندگی و زمان کوتاهی که هر روز برای کارهای متفرقه باقی می‌ماند داشتن ابزاری که بتواند در زمانی کوتاه و با کاربردی بسیار مفید به شما این زبان را آموزش بدهد بسیار کارآمد است. My Dictionary می‌تواند با استفاده از چندین روش مختلف آموزشی در زمانی کوتاه دایره لغات شما را افزایش داده و تمامی نکات مهم و ضروری گرامری را نیز در قالب مثال‌ها و کاربردهای مختلف آموزش دهد.

در My Dictionary به راحتی به جستجوی واژگان پرداخته و در زمانی کوتاه هر چیزی که بخواهید را ترجمه کنید. در این اپ چندین لغت‌نامه متفاوت وجود دارد که جستجو را برای شما بسیار ساده و مطمئن می‌سازد. در طول یادگیری می‌توانید نوع نمایش لغات را به دلخواه خود عوض کرده و پس از  به خاطر سپردنشان آن‌ها را از فهرست حذف کنید. در ادامه خواهید دید که روند یادگیری‌تان چگونه است چراکه آمار آن را به‌صورت دقیق و ارزیابی شده می‌بینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.