تصاویر تبلیغاتی سه‌گانه گلکسی اس 10 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در حال حاضر برای مراسم Unpacked خود آماده می‌شود و قرار است که سه‌گانه گلکسی اس 10 خود را در این مراسم معرفی کند. حالا تصاویر این گوشی‌ها درز کرده است.

2

هنوز یک ماه تا مراسم Unpacked زمان باقی است. در تاریخ 1 اسفند سامسونگ مراسمی را برگزار خواهد کرد که سه‌گانه سامسونگ گلکسی اس 10 در آن معرفی خواهند شد. همچنین امکان معرفی گلکسی F هم وجود دارد. حالا با نزدیک‌تر شدن به این تاریخ، تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 10 درز پیدا کرده است.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 10 یک مجموعه رندر شده از گوشی‌های جدید سامسونگ هستند. این تصاویر توسط Evan Blass منتشر شدند. Evan Blass همیشه منبع خوبی برای درز چنین اخباری بوده است. این رندرها، سه گوشی گلکسی اس 10E، اس 10 و اس 10 پلاس را به ترتیب از چپ به راست نشان می‌دهند. تمامی محصولات هم با کیس شفاف نمایش داده شده‌اند.

گوشی گلکسی اس 10E ارزان‌ترین نسخه بین خانواده گلکسی اس 10 خواهد بود. این محصول یک دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش کوچک‌تر از بقیه و یک حفره برای قرارگیری دوربین جلو روی صفحه خود خواهد داشت. دو مدل گوشی‌های دیگر سامسونگ، ماژول‌های دوربین سه‌گانه دارند. گلکسی اس 10 هم یک حفره در صفحه خود دارد، اما گلکسی اس 10 پلاس به دلیل داشتن دو دوربین جلو، حفره‌ای بزرگ‌تر خواهد داشت.

سامسونگ در طراحی گلکسی A9 2019 چهار دوربین در محصول قرار داد و همه دوربین‌ها را به صورت عمودی قرار داد. امسال سامسونگ طراحی خود را عوض کرده و تمامی دوربین‌ها را به صورت افقی جای داده است. با اینکه از تصاویر تفاوت اندازه و کوچکی و بزرگی مشخص است، اما نمی‌توانیم دقیقا اندازه و اعداد مشخص را دقیق اعلام کنیم.

در کنار این سه گوشی، سامسونگ دو گوشی دیگر هم خواهد داشت. همانطور که گفتیم احتمال دارد گلکسی F هم معرفی شد. در کنار آن شاید شاهد یک نسخه گلکسی اس 10 با تکنولوژی ارتباطی 5G باشیم. مشخص نیست که این دو گوشی همزمان معرفی می‌شوند یا نه، اما می‌توان منتظر بود و امیدوار بود که سامسونگ محصولاتی جذاب را نمایش دهد.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پریسا می‌گوید

    به نظرتون قبل عید میاد ایران؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز زمان عرضه جهانی هم مشخص نشده. اما حتی اگر قبل عید باشه با توجه به وضعیت فعلی واردات خیر