دوربین پوکوفون F1 به قابلیت فیلم‌برداری فوق آهسته و حالت شب مجهز شد

آپدیت جدید، دوربین پوکوفون F1‌ را قادر می‌سازد تا با نرخ 960fps‌ فیلم‌برداری کرده و همچنین در شب نیز تصاویر بهتری ثبت کند.

0

با توجه به قیمت پایین و مشخصات فنی قدرتمند پوکوفون F1 نمی‌توانید انتظار چندانی از دوربین این گوشی داشته باشید. با این‌حال شیائومی از نظر به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این گوشی کم نگذاشته و حالا هم یک آپدیت برای بهبود دوربین منتشر کرده است. دوربین پوکوفون F1 با این آپدیت قابلیت‌های مهمی مثل فیلم‌برداری فوق آهسته با نرخ 960fps و حالت شب را دریافت می‌کند.

در این آپدیت که در قالب MIUI 10 v10.2.2.0 منتشر شده حالا می‌توانید در اپلیکیشن دوربین و در بخش تنظیمات فیلم‌برداری می‌توانید گزینه 960fps را نیز در کنار 120 و 240fps پیدا کنید. علاوه بر این حالت عکاسی در شب نیز با ترکیب ۸ تصویر با نوردهی مختلف یک نتیجه نهایی روشن‌تر با نویز کمتر را ثبت خواهد کرد.

با این‌حال با این‌که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ از نظر سخت‌افزاری محدودیتی ندارد متأسفانه هنوز خبری از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم نیست. با این‌حال شیائومی قول چنین آپدیتی را داده و می‌توان انتظار داشت با بسته امنیتی ماه فوریه این قابلیت نیز به دوربین پوکوفون F1 اضافه شود.

به هر حال آپدیتی که منتشر شده حجمی معادل ۳۱۱ مگابایت داشته و به همراه خود به‌روزرسانی‌های امنیتی ماه دسامبر ۲۰۱۸ را نیز دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.