وزیر ارتباطات از کاهش قیمت اینترنت همراه خبر داد

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در اکانت توییتر خود از کاهش قیمت اینترنت همراه در آینده نزدیک خبر داد.

0

با بالارفتن نرخ ارز یکی از چیزهایی که گران شد اینترنت همراه موبایل بود. اپراتورها با بالا رفتن هزینه‌ها قیمت بسته‌های اینترنتی خود را نیز افزایش دادند و همین موضوع باعث شکایت و گله مشترکین شد. حالا امروز محمدجواد آذری جهرمی در اکانت توییتر خود از کاهش قیمت اینترنت همراه خبر داده است.

به گفته وزیر ارتباطات با مدیریت هزینه‌ها در اپراتورهای تلفن همراه، اصلاح قیمت‌ها از هفته گذشته آغاز شده است. به این ترتیب فعلاً با همان قیمت‌ها ده درصد حجم بیشتر به بسته‌های اینترنتی اضافه شده است. به اعتقاد آذری جهرمی اپراتورها می‌توانند با مدیریت هزینه‌ها و تغییر الگوهای کسب درآمد خود قیمت بسته‌های اینترنتی را کاهش دهند. جهرمی قول داده کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت پیگیری شود و فضای مجازی را نیز فرصتی خوب برای گزارش به مردم عنوان کرده است.

با نگاهی به بسته‌های اینترنت همراه اپراتورها می‌توان در برخی از آن‌ها حجم‌های هدیه‌ای هرچند با زمان مصرف محدود مشاهده کرد. بی‌شک نمی‌توان انتظار داشت کاهش قیمت اینترنت قیمت بسته‌ها را به وضعیت قبلی خود بازگردد اما همین بهبودهای کوچک نیز امیدوارکننده است.

منبع twitter
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.