دوربین میت 20 پرو هواوی امتیاز ١٠٩ را از DxOMark کسب کرد

دوربین گوشی میت 20 پرو یک دوربین فوق‌العاده و قابل توجه است. حالا این دوربین تست‌های DxOMark را گذرانده و نمره خود را گرفته است.

0

دوربین میت 20 پرو یک مجموعه کارآمد و فوق‌العاده است. در این مجموعه با سه دوربین متفاوت روبرو هستیم. دوربین اصلی که 40 مگاپیکسل است و لنزی 27 میلیمتری دارد. یک دوربین سوپرواید 20 مگاپیکسلی و در آخر یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با لرزش‌گیر تصویر هم در گوشی وجود دارد.

اما کیفیت و کارایی دوربین میت 20 پرو در چه حد و اندازه‌ای است؟ این سوالی است که DxOMark باید به آن پاسخ دهد. این وبسایت همیشه پرچم‌داران بازار را بررسی می‌کند و یک نمره مشخص را به آن‌ها ارائه می‌هدد. همانطور که از تیتر خبر مشخص است، دوربین میت 20 پرو موفق شده که امتیاز 109 را دریافت کند. این نمره واقعا خوب است. گوشی‌های آیفون XS مکس و پیکسل 3 هر کدام به ترتیب 105 و 101 را دریافت کرده بودند که کمتر از میت 20 پرو است.

در حال حاضر میت 20 پرو و پی 20 پرو هر دو این امتیاز را دارند و هر دو در صدر جدول DxOMark قرار گرفته‌اند. به گفته این بررسی، دوربین این گوشی موفق شده که عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته باشد. همچنین نوردهی دوربین دقیق است و سنسورهای قوی دوربین‌ها موفق به ثبت محدوده دینامیکی زیادی می‌شوند. میزان نویز دوربین در شرایط کم‌نور بسیار پایین است. وایت بالانس به خوبی انجام می‌شود و تصاویر رنگ‌های دقیق و دلچسبی دارند.

در کنار تمامی این موارد خوب، گاهی اوقات موارد بدی هم وجود دارد. در حالت بوکه، برخی صورت‌ها جزئیات لازم را ندارند و خالی از بافت مناسب و طبیعی هستند. همچنین گاهی اوقات گوشه وسایل و اشیا مختلف در تصاویر بیش از حد شارپ و تیز است. این مورد هم باعث ایجاد یک تصویر غیرطبیعی می‌شود.

به صورت کلی می‌توان گفت که DxOMark مهر تایید خود را بر روی این محصول زده است. اگر قصد خرید این گوشی به خاطر دوربین آن را دارید، پس باید این امتیاز آن را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر مایل به مطالعه دقیق‌تر نقد DxOMark هستید به این لینک سری بزنید.

منبع Androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.