مهم‌ترین اخبار بازی هفته: از عرضه‌ی ریمستر Hitman تا نمایش گیم‌پلی یک بازی فایتینگ افسانه‌ای

در خلاصه اخبار، مروری خواهیم داشت بر مهم‌ترین اخبار هفته دنیای بازی. اما این بار به دلیل غیبت هفته گذشته مروری دو هفته‌ای بر اخبار دنیای بازی خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

0

این دو هفته پر بود از اخبار ریز و درشت، از عرضه بسته‌های الحاقی و عرضه‌ی ریمستر Hitman تا اخبار بازی‌های عرضه نشده؛ ولی بدون شک هیچ‌یک مهم‌تر از رویداد بازی مورتال کامبت نبودند. استودیو ندرریلم طی یک رویداد ویژه به رونمایی کامل از بازی مورتال کامبت 11 پرداخت که تمامی نظرات در دنیای بازی را به خود جلب کرد، پس ما نیز به عنوان خبر آغازین به این رویداد پرداختیم:

خون به پا خواهد شد؛ بازگشت مورتال کامبت خونین‌تر از همیشه

بازی‌های مبارزه‌ای همواره جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران بازی‌های ویدئویی داشته‌اند و بدون شک یکی از پر‌طرفدار‌ترین این بازی‌ها مجموعه بازی مورتال کامبت است.

پنجشنبه شب در رویدادی ویژه که استودیوی «ندرریلم» (NetherRealm) برای این بازی به صورت اختصاصی تدارک دیده بود به انتشار تریلرها و اطلاعات بیشتر از بازی Mortal Kombat 11 پرداخت. در این تریلر‌ها اطلاعات بسیاری از گیم‌پلی، شخصیت‌های بازی و همچنین تریلری از بخش داستانی بازی نیز منتشر شد.

یکی از نکات جالب این سری از بازی اضافه شدن قهرمان UFC و صاحب مدال المپیک «راندار روزی» به عنوان صداپیشه‌ی شخصیت «سونیا بلید» است.

در انتها نیز از بسته‌ی مخصوص Kollector’s Edition بازی مورتال کامبت 11 نیز رونمایی شد که جزئیات آن را می‌توانید در سایت گیم‌نیوز بخوانید. این بازی در تاریخ 3 اردیبهشت 98 عرضه می‌شود و کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند از تاریخ 8 فروردین نسخه بتای بازی را تجربه کنند.

برای تماشای تریلرهای این بازی در وبسایت گیم‌نیوز روی لینک زیر کلیک کنید:

همه‌ی تریلرها و اطلاعات Mortal Kombat 11 از رویداد ماه ژانویه

 

تغییر را احساس کنید؛ Sekiro: Shadows Die Twice متفاوت با آثار قبلی فرام‌سافتور

بازی Sekiro: Shadows Die Twice ساخته جدید استودیو فرام‌سافتور (سازنده بازی‌های دارک سولز و بلاد‌بورن) با آثار قبلی این شرکت تفاوت‌های بسیاری دارد.

بر خلاف روند همیشگی فرام‌سافتور که کارکترهای بازی در آن صحبت نمی‌کنند این بار شخصیت اصلی بازی یعنی سکی‌رو قادر خواهد بود تا با کلمات به درخواست‌ها پاسخ بدهد! او می‌تواند با مردم صحبت کند، همچنین شخصیتی با تفکرات، احساسات و اخلاق خودش را دارد.

باس‌های این بازی نیز در مقایسه‌ با باس‌های (دارک‌سولز و بلادبورن) کمی تفاوت دارند.

در مصاحبه‌ای که میازاکی (کارگردان استودیو فرام‌سافتور) با گیم‌اینفورمر انجام داد، اعلام کرد از مکانیک‌های جدید بازی (به‌جز شنا کردن)، برای خلق باس‌فایت‌هایی که تا به حال مشابه‌اش را در سری سولزبورن ندیده‌اید استفاده کرده‌اند.

میازاکی همچنین می‌گوید:

در بازی‌های قبلی، فقط باید دور یک باس عظیم‌الجثه می‌چرخیدید و به پای او ضربه می‌زدید، اما حالا می‌توانید از هر قابلیتی در حرکت کردن استفاده بکنید؛ می‌توانید از تمام محدوده‌ی یک محوطه استفاده کنید.

شخصیت اصلی Sekiro قادر به صحبت کردن خواهد بود

باس‌های Sekiro نسبت به بازی‌های قبلی فرام‌سافتور متفاوت هستند

 

انتشار نسخه دمو Resident Evil 2 Remake

همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم برای بازی Resident Evil 2 Remake  یک دموی 30 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده، که در تاریخ 11 ژانویه به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت.

در این دمو شما تنها 30 دقیقه فرصت دارید تا این بازی را تجربه کنید و پس از آن دمو قفل شده و شما دیگر اجازه ادامه دادن بازی را نخواهید داشت. در پایان دمو نیز تریلر سینمایی بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر تاکنون این دمو را تجربه نکرده‌اید تا 31 ژانویه فرصت دارید تا 30 دقیقه از بازی Resident Evil 2 را تجربه کنید.

نسخه کامل بازی نیز در تاریخ 25 ژانویه عرضه می‌شود.

دموی بازسازی رزیدنت اویل ۲ منتشر خواهد شد

 

ریمستر 4K بازی‌های بخشایش و خون‌بها عرضه شد

بخشایش (Absolution) و خون‌بها (Blood Money) دو بازی از مجموعه Hitman  هستند که نسخه ریمستر آن‌ها در تاریخ 11 ژانویه عرضه شد. این نسخه از بازی با وضوح تصویر 4k  و نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه‌ اجرا می‌شود، همچنین نورپردازی‌ها و نحوه‌ی کنترل بازی نیز تقویت و به‌روزرسانی شده‌اند.

این ریمستر Hitman HD Enhanced Collection نام دارد و فقط به صورت دیجیتالی عرضه شده.

این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس با قیمت 60 دلار قابل خریداری است.

ریمستر  4Kبازی‌های بخشایش و خون‌بها از مجموعه‌ی Hitman منتشر شد.

 

پلی‌استیشن 4 و پی‌سی میزبان خانه عروسک خواهند بود

شرکت Soedesco همزمان با اعلام خبر تاریخ انتشار بازی ترسناک مورد انتظار خود، از طرح جلد این بازی برای پلی‌استیشن 4 نیز رونمایی کرد.

بازی ترسناک خانه عروسک یا Dollhouse یک بازی ترسناکِ روانشناختی در سبکِ نوآر است که قرار است در سال 2019 برای پلی‌استیشن 4 به صورت فیزیکی و دیجیتالی و برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه شود.

بازی در هالیوود دهه‌ی 50 میلادی رخ می‌دهد. بازی‌کنندگان در نقش «ماری» که کاراگاهی مبتلا به فراموشی است قرار می‌گیرند.

بازی ترسناک خانه عروسک برای پلی استیشن ۴ و پی‌سی عرضه می‌شود

 

«تشکر از شما» با تاخیر مواجه شد، بسته الحاقی بازی Celeste رایگان خواهد بود

«تشکر از شما» نام بسته الحاقی بازی Celeste است که قرار بود در سالگرد یک سالگی بازی عرضه شود، اما «مت تورسون» سازنده‌ی بازی اعلام کرد که این محتوا با تاخیر عرضه خواهد شد.

این بسته‌ی الحاقی آیتم‌ها و همچنین مکانیسم‌های گیم‌پلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و کاملا رایگان خواهد بود.

یکی از بازی‌های مستقل سال 2018 که در مراسم بهترین بازی‌های سال نیز نامزد دریافت جایزه شد Celeste بود. این بازی همچنین در نوزدهمین مراسم سالانه‌ی GDC نیز نامزد دریافت جایزه شده است. این جوایز ماه مارس اهدا خواهند شد.

محتوای جدید بازی Celeste رایگان خواهد بود

 

مقبره جدید 2 بهمن آماده اکتشاف می‌شود

بسته الحاقی جدید بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) عرضه خواهد شد.

این بسته الحاقی The Nightmare نام دارد، چالش جدید بازی‌کنندگان در این بسته‌ی الحاقی یک مقبره‌ی جدید است که با نام Path of Huracan شناخته می‌شود و شما باید با حل معمای آن به افسانه‌ی آخرالزمان مایا پی ببرید.

این بسته‌های الحاقی به صورت جداگانه 5 دلار قیمت دارند و قیمت سیزن پس بازی که شامل همه‌ی محتوای اضافه‌ داستانی بازی می‌شود 30 دلار است.

عرضه محتوای داستانی جدید برای بازی همچنان ادامه دارد.

تاریخ انتشار محتوای داستانی بعدی Shadow of the Tomb Raider مشخص شد

 

تریلر داستانی The Division 2 منتشر شد

همزمان با مشخص شدن تاریخ آغاز بتای محدود بازی The Division 2 یوبی‌سافت تریلر داستانی جدید این بازی را نیز منتشر کرد.

نسخه بتا بازی، برای کسانی که The Division 2 را پیش‌خرید کنند و بعد در سایت ثبت‌نام نمایند در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ آغاز بتای محدود 7 فوریه مصادف با 18 بهمن ماه تعیین شده است و سه روز بعد به پایان خواهد رسید.

این بازی قرار است 15 مارس یعنی 24 اسفند امسال عرضه شود.

شما می‌توانید این تریلر را در گیم‌نیوز تماشا کنید، برای مشاهده تریلر روی لینک زیر کلیک کنید:

تماشا کنید: تریلر داستانی The Division 2 – تاریخ بتای محدود بازی مشخص شد

 

هر آخر هفته منتظر ما و مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی باشید! با فارنت همراه باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.