اپ‌نت: در بازی Pocket City شهر جیبی خود را بسازید!

در بازی شهرسازی Pocket City که یک بازی بسیار زیبا است شهر اختصاصی خودتان را بسازید. این بازی توسط استودیوی Codebrew Games برای دارندگان گجت‌های اندرویدی و iOS طراحی شده است.

0

در Pocket City می‌توانید توسط امکاناتی که در اختیارتان گذاشته می‌شود شهر دلخواه خودتان را بسازید. شما شهردار این شهر جدید هستید و باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب امکانات موردنیاز یک شهر را تمام و کمال تهیه کنید تا در نهایت رضایت شهروندانتان را به دست آورید. مکان‌های مسکونی را ساخته و در اختیار شهروندان قرار دهید. امکانات تجاری و اداری و همچنین خدمات درمانی را نیز تهیه کنید. در این راه مشکلات بزرگی ممکن است برایتان پیش بیاید که باید با مدیریت صحیح برای هرکدام تدابیری بیاندیشید.

برای رفاه حال ساکنین امکانات ایجاد اماکن تفریحی و پارک‌های نیز برایتان ایجاد شده و شما در هر نقطه‌ای از شهر که بخواهید می‌توانید پارک بسازید و آن را به هر شکلی که دوست دارید دربیاورید. در طول بازی باید تلاش کنید تا شهری مدرن‌تر ساخته و از همه لحاظ تکمیل باشد. با ساخت و فروش اماکن مسکونی می‌توانید درآمد کسب کنید و از همین راه برای پیشرفت و توسعه شهرتان استفاده کرده و در جهت ارتقای سطح آن هزینه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.