اپ‌نت: گنجینه‌ای از رینگتون‌ها و الارم‌ها در Audiko

برای دوری از یکنواختی زنگ‌های دستگاه‌های اندرویدی‌تان اپلیکیشن Audiko را دانلود و نصب کرده تا به انواع زنگ‌ها دسترسی داشته باشید. این اپ توسط استودیوی Audiko طراحی و به بازار ارائه شده است.

0

استفاده از انواع رینگتون‌ها و آلارم‌های متنوع می‌تواند شمارا تا حدودی از خستگی‌های روزمره‌تان دور کرده و تنوعی به همراه داشته باشد. Audiko می‌تواند برایتان از سرتاسر دنیا آهنگ‌های دلخواهتان را انتخاب کرده و در هر فضایی که بخواهید پخش نماید. به‌راحتی هر قطعه‌ای را که می‌خواهید به عنوان زنگ تماس خود قرار داده و یا هر قسمت از آن را که موردعلاقه‌تان است برش دهید. قسمت جذاب این اپ اینست که می‌توانید قطعات مختلف را از آهنگ‌های متفاوت انتخاب کرده و باهم ترکیب کنید. به این ترتیب زنگ خاص خودتان را داشته باشید.

هر موزیکی که در دستگاهتان دارید را تبدیل به زنگ تماس یا هشدار کنید. ویرایش‌هایی که دوست دارید را بر روی آن‌ها انجام داده و به همان صورت ذخیره کنید. در Audiko می توانید پروفایل شخصی خودتان را داشته باشید و در آن زنگ‌های ویرایش شده و موردعلاقه‌تان را قرار داده تا دسترسی سریع‌تری داشته باشید. در ادامه می‌بینید که هر کدام از فایل‌هایی که دارید را می‌توانید با سایر دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.