موتورولا RAZR به شکل یک گوشی تاشدنی ١۵٠٠ دلاری بازمی‌گردد!

موتورولا RAZR زمانی یکی از گوشی‌های خاص و جذاب بازار بود، اما ورود آیفون اقبال این گوشی را از بین برد.

0

به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد یکی از مدل‌های قدیمی محبوب خود را بازگرداند. گوشی موتورولا RAZR احتمالا به زودی توسط شرکت موتورولا عرضه شود. زمان عرضه حتی ممکن است ماه آینده باشد و این محصول ماه آینده با قیمت 1500 دلار در ایالات متحده عرضه شود.

گوشی موتورولا RAZR جدید یک گوشی تاشدنی خواهد بود. در حقیقت سال‌ها پیش هم این گوشی تاشو بود اما موتورولا قصد دارد که با تکنولوژی تازه صفحه‌نمایش تاشدنی این گوشی را دوباره زنده کند. قیمت 1500 دلاری هم به خاطر استفاده از این تکنولوژی گران‌قیمت و جدید است. سامسونگ هم گوشی تاشدنی 1500 دلاری خود را به زودی معرفی خواهد کرد.

لنوو شرکت مادر موتورولا است. پس تمامی تصمیمات را در حقیقت این شرکت گرفته است. با توانایی مالی این شرکت، زنده کردن دوباره برند گوشی موتورولا RAZR می‌تواند هوشمندانه باشد. باید ببینیم که چه محصولی در حقیقت عرضه خواهد شد. اطلاعات زیادی منتشر نشده و حقیقتا نمی‌توان خیلی گمانه‌زنی کرد.

چندی پیش با اولین گوشی تاشدنی دنیا آشنا شدیم. این محصول در CES نمایش داده شد و با اینکه اولین بود، اما حقیقتا محصول ضعیفی بود. در طی این چند سال همه شرکت‌ها از اپل تا هواوی درگیر ساخت یک گوشی تاشدنی بوده‌اند. موتورولا هم یک پتنت مشخص در این زمینه داشت و این پتنت سال پیش ثبت شده بود.

برند RAZR یکی از بهترین برندهای موجود قبل از آیفون بود. این برند توانست 130 میلیون نسخه فروش را برای موتورولا داشته باشد. اما به هر حال با معرفی آیفون در سال 2007 این برند همراه بلک‌بری و نوکیا سقوط آزادی را تجربه کردند.

موتورولا در چند سال اخیر تلاش فراوانی را برای به دست آوردن جادوی همیشگی خود کرد. محصولاتی همچون Droid RAZR و RAZR Maxx همگی از این جور تلاش‌ها بودند اما همگی شکست خوردند. موتورولا در چند سال اخیر سیاست‌های خود را به شدت تغییر داده است و امیدواریم که دوباره با این محصول تازه بتواند به بازار بزرگان بازگردد.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.