مایکل کورس ساعت هوشمند لوکس Access Sofie 2.0 را معرفی کرد

برندهای حوزه مد و فشن معتبر به تازگی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شده‌اند و فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. یکی از این برندها مایکل کورس است که ساعت‌های هوشمند هم تولید می‌کند.

0

همین چند روز پیش شرکت Ressence یک ساعت هوشمند را از خود معرفی کرد. این ساعت قیمت فوق‌العاده بالایی داشت. برند مایکل کورس هم به فکر ایجاد یک ساعت هوشمند با سیستم Wear OS افتاده است. ساعت 2.0 Access Sofie این محصول هوشمند جدید است و قابلیت‌های تازه‌ای در زمینه تندرستی دارد.

ساعت Access Sofie 2.0 طراحی تازه‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد. در یک سوی ساعت سه دکمه مختلف قرار گرفته است. به صورت کلی با محصول کوچم‌تری روبرو هستیم و همچنین بند ساعت هم نازک‌تر شده است. به همین ترتیب این محصول ظاهر بهتری برای بانوان دارد؛ حاشیه صفحه هم کمتر شده، اما زرق و برق ساعت به قوت خود باقی مانده است.

نسخه ابتدایی این محصول بیشتر بر روی ظاهر خود تمرکز کرده بود. این مدل تازه امکانات را هم در راستای کار خود قرار داده است. در نسخه جدید ساعت Access Sofie 2.0 با جی‌پی‌اس و مانیتور ضربان قلب روبرو هستید. می‌توانید این دو قابلیت را از طریق Google Fit استفاده کنید و تمرینات خود را مورد بررسی قرار دهید. این ساعت جدید حاوی یک چیپ NFC است و امکان پرداخت موبایلی وجود دارد.

این ساعت امکانات خوبی دارد و زیبایی‌های ظاهری آن هم مشخص است. اما با یک مشکل کلی روبرو است. این ساعت از پردازنده اسنپ‌دراگون 2100 استفاده می‍کند. این پردازنده، پردازنده بدی نیست، اما نسخه‌ای که به تازگی وارد بازار شده نسخه اسنپ‌دراگون ور 3100 است و بهتر بود که از این نسخه استفاده می‌شد. عمر باتری در نسخه جدید بهتر است و در صورت استفاده ساعت شما کارایی بهتری داشت.

هنوز قیمتی برای این ساعت هوشمند مشخص نشده است، اما مایکل کورس اعلام کرده که این تابستان باید منتظر این ساعت هوشمند باشیم. این ساعت در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد و می‌توانید بین نقره‌ای، طلایی، صورتی و صورتی/نقره‌ای یکی را انتخاب کنید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.