رندرهای جدید از آیفون 11 با طراحی جدید منتشر شد

هنوز در دی ماه قرار داریم اما شایعات و اخبار در مورد نسخه‌های جدید آیفون آغاز شده است. این‌بار با تصاویر رندرشده جدیدی مواجهیم که ادعا می‌شود طراحی آیفون آینده را فاش کرده است.

0

نسل فعلی آیفون‌ها تنها ۴ ماه است که در بازار حضور دارند. با این حال اخبار تازه‌ای در مورد رندر جدید آیفون 11 منتشر شده است. آیفون 11 یا همان XI احتمالا نسخه آینده آیفون‌ها خواهد بود و رندرهای تازه‌ای از این محصول منتشر شده که نگاهی بهتر به ما خواهد داد.

هفته پیش تصاویری از ماژول دوربین آیفون جدید منتشر شد. این ماژول سه دوربین مختلف را در خود جای داده بود. حالا دوباره تصاویر تازه‌ای منتشر شده است. منبع مربوطه می‌گوید که تمامی رندرها معتبر هستند. رندر جدید آیفون 11 از مرحله مهندسی خارج شده است. در این مرحله این محصول فعلا در حال ارزیابی است. پس ممکن است ظاهر این محصول در آینده کمی تغییر کند.

رندر جدید آیفون 11

رندر جدید ممکن است مربوط به آیفون 11 یا 11 مکس باشد. هنوز نمی‌دانیم کدام رندر متعلق به کدام گوشی است. این رندر تازه گوشی را با حاشیه نازک‌تر از گذشته نشان می‌دهد. ماژول دوربین تغییر داشته و به صورت افقی قرار گرفته است. این ماژول دوربین سه دوربین درون خود دارد و یک حلقه فلش هم دور دوربین وسطی قرار گرفته است. بقیه مشخصات شبیه به آیفون فعلی است و دکمه‌های اطراف گوشی شبیه همیشه است.

رندر جدید آیفون 11

متاسفانه از رندرها نمی‌توان متوجه درگاه گوشی شد. انتظار داریم که اپل بالاخره به سمت USB-C برود و از این تصاویر نمی‌توان مطمئن چنین اتفاقی شد. مشخص نیست که این سری از آیفون را در سال جاری میلادی می‌بینیم یا باید بیشتر منتظر باشیم. به هر حال اپل اگر قصد دارد که این محصول را عرضه کند، باید شروع به کار کند و تلاش خود را چندبرابر کند.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.