نسخه جدید کارپینو برای اندروید و iOS منتشر شد

به‌تازگی نسخه جدید کارپینو ، اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی برای کاربران اندروید و iOS منتشر شده است.

0

 تمامی کاربران با به‌روزرسانی به نسخه جدید کارپینو در دستگاه خود می‌توانند از خدمات به‌روزرسانی شده استفاده کنند.

فروشگاه‌های ارائه‌دهنده اپلیکیشن‌های اندرویدی مثل «کافه بازار»، و بازارهای ارائه دهنده اپلیکیشن‌های iOS مثل «سیب اپ» آخرین نسخه اپلیکیشن کارپینو را در اختیار کسانی که میخواهند این اپلیکیشن را نصب کنند قرار داده است. در نسخه جدید کارپینو قابلیت مکان‌یابی بهبود پیدا کرده و امکان ارسال پیام بین راننده و مسافر نیز در اپلیکیشن فراهم شده است.

کاربرانی که تا کنون از خدمات کارپینو استفاده نکرده‌اند می‌توانند بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن کارپینو با وارد کردن شماره تلفن همراه خود یک حساب کاربری در اپلیکیشن جدید بسازند و با خیال آسوده از خدمات کارپینو استفاده کنند.

همچنین تمامی افراد برای دریافت پاسخ سوالات احتمالی می‌توانند به بخش «سوالات متداول» در وب‌سایت کارپینو مراجعه کرده و یا با پشتیبانی کارپینو با شماره 1800 که در تمام ساعات شبانه روز تماس بگیرند.

کارپینو مدتی است با به‌روزرسانی سامانه خودرو‌های خود به عنوان نخستین ارائه دهنده سامانه تاکسی‌های رسمی شهری بیش از 90 درصد از ناوگان خود را جهت رفاه حال همراهان به خودروهای پژو و سمند تجهیز کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.