آغاز عرضه شماره‌های اعتباری جدید همراه اول با پیش شماره 0992

از دی ماه ۱۳۹۷، شماره های جدید اعتباری همراه اول با پیش شماره 0992 در کلیه نقاط فروش همراه اول در سراسر کشور عرضه می گردد.

0

شماره های جدید اعتباری همراه اول، به صورت سراسری و با پیش شماره 0992 به‌صورت یکسان در کل کشور در دسترس متقاضیان است و تمام ویژگی های شماره های اعتباری قبلی همراه اول را داراست.
شماره‌های جدید همراه اول با سیم کارت‌های نسل چهارم (یوسیم) بوده و از این رو خریداران محترم این شماره‌ها می‌توانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول بهره مند شوند.
برای خرید شماره‌های اعتباری جدید همراه اول با پیش شماره 0992 می‌توانید از یکی از راه‌های زیر اقدام کنید:

در سامانه آنلاین گلچین پس از انتخاب نوع سیم‌کارت (اعتباری یا دائمی) و انتخاب استان می‌توانید از میان سرشماره‌های موجود یکی را انتخاب کنید. سپس سیستم به‌صورت خودکار ۹ شماره تصادفی را برایتان نمایش می‌دهد که می‌توانید یا یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و یا شماره‌های تصادفی دیگری تولید کنید. در صفحه بعد اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس خود را وارد خواهید کرد که بایستی به دقت پر کنید. سرانجام در مرحله پایانی می‌توانید با پرداخت آنلاین ثبت نام را تکمیل کنید. قیمت سیم‌کارت اعتباری در حال حاضر ۲۰ هزار تومان و سیم‌کارت دائمی ۱۶۶۸۰۰ تومان است.

مشترکین جدید همراه اول همچنین می‌توانند از بسته‌های اینترنت ویژه تخفیفی این اپراتور استفاده کنند که ۳۰ روز اعتبار داشته و حداکثر تا ۳۰ روز پس از خرید و فعالسازی سیم‌کارت قابل سفارش است. همچنین برای مشاهده شهرهای تحت پوشش اینترنت همراه پرسرعت همراه اول (نوترینو) می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه تعرفه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری و مراکز توزیع و فعال سازی این سیم کارت‌ها در وب‌سایت همراه اول مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.