ساعت هوشمند مکانیکی خورشیدی Ressence Type 2 از یک خودرو گران‌تر است!

شرکت Ressence همیشه ساعت‌هایی گران‌قیمت با طراحی مینیمال عرضه می‌کند. اما این بار این شرکت، محصولی واقعا گران‌قیمت عرضه کرده است.

0

ساعت Ressence Type 2 یکی از گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های حال و حاضر خواهد بود. محصولات این شرکت همانطور که گفتیم طراحی ساده و مینیمالی دارند و ظاهر آن‌ها مکانیکی است. اما این شرکت سعی کرده که در محصول تازه خود، کارایی و هوشمند بودن را وارد کند.

ساعت Ressence Type 2 یک ساعت هوشمند خواهد بود. این محصول ابتدا یک سال پیش به عنوان یک کانسپت یا طرح مفهومی مطرح شد. این ساعت انرژی لازم را از نور خورشید جذب خواهد کرد. همچنین این ساعت توانایی تغییر زمان و تنظیم آن را به صورت خودکار دارد. می‌توانید دو منطقه زمانی مختلف را هم در ساعت داشته باشید و تمامی حرکات ساعت مکانیکی است.

ساعت Ressence Type 2

اما هوشمندی این ساعت دقیقا به چه شکل است؟ این محصول کاملا مکانیکی است، اما یک سیستم الکترونیکی به نام e-Crown در آن قرار گرفته است. این سیستم بین حرکات مکانیکی و ظاهر دستگاه قرار می‌گیرد. این سیستم باعث می‌شود که ساعت بتواند باتری 36 ساعته خود را شارژ کند.

می‌توانید دو منطقه زمانی ساعت Ressence Type 2 را از طریق یک اپلیکیشن و ارتباط بلوتوث تنظیم کنید. همچنین پشت ساعت هم چرخ‌دنده مکانیکی برای تنظیم منطقه زمانی وجود دارد. اگر این ساعت را در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی با لمس کردن صفحه ساعت، منطقه زمانی خود را تغییر دهید.

این ساعت برای مصرف بهینه از باتری، عملکرد جالبی دارد. اگر این ساعت را بیش از 12 ساعت به دست خود نداشته باشید، ساعت خاموش می‌شود. تمامی عملکرد ساعت قطع خواهد شد. در این صورت می‌توانید دوباره ساعت را بپوشید و دو بار صفحه را لمس کنید تا ساعت روشن شود و زمان را دوباره به صورت خودکار تنظیم کند.

ساعت Ressence Type 2

قیمت و زمان عرضه Ressence Type 2

این محصول حوالی اردیبهشت ماه در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد. اما همانطور که گفتیم قیمت محصول به شدت بالا است. برای خرید این ساعت باید 48800 دلار خرج کنید. این ساعت امکانات فراوانی ندارد و قیمت آن برای یک ابزار پوشیدنی شاید زیاد باشد، اما جذابیت و لوکس بودن آن شاید برای برخی مناسب باشد.

منبع Slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.